Bankowość dla nastolatków w nowej kampanii Santander Bank Polska

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama zachęca do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Nowa kampania skupia się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania, kiedy pierwszy raz się zakochują, organizują pierwszą imprezę czy podejmują odpowiedzialne decyzje przygarniając psa. Próbują samodzielności, dlatego to idealny moment na założenie pierwszego konta w Santander Bank Polska z aplikacją mobilną, która wspiera oraz pomaga kontrolować wydatki. Dzięki aplikacji w każdej chwili można zapłacić zbliżeniowo telefonem, wykonać przelew oraz sprawdzić stan konta i historię swoich transakcji.

W tej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, że Santander Bank Polska ułatwia codzienne życie. Chcemy pomóc rodzicom wspierać swoich nastolatków podczas wchodzenia w dorosłość. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dorastanie to niełatwy czas, ponieważ w życiu nastolatków wszystko zaczyna się zmieniać. I choć cenią sobie nade wszystko niezależność i prywatność, to wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Santander Bank Polska odpowiada na te potrzeby i daje rozwiązania, które pomagają̨ nie tylko młodzieży, ale również rodzicom – wspierać ich niezależność – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.

Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz Internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Dentsu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj