TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Firmy z Konsorcjum Marki Poznań zaangażowane w miejski projekt

Poznańska projektantka Anna Orska nadała nowe życie tysiącletnim dębom, będącym materiałem budulcowym średniowiecznego Poznania i stworzyła z nich unikatowe naszyjniki.
O autorze
1 min czytania 2014-09-04

Dzięki współpracy firm zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań wystawa „1000 lat w naszyjnikach”, poza Ostrowem Tumskim, prezentowana była także w Starym Browarze i podczas Targów Fashion Fair w Poznaniu. 

„1000 lat w naszyjnikach” to część interdyscyplinarnego projektu artystyczno-naukowego pt. „Współczesne piękno dawnego drewna”, prowadzonego przez zespół Rezerwatu Archeologicznego Genius loci. Do udział w projekcie Miasto Poznań zaprosiło znaną, polską projektantkę Annę Orską. Artystka wykorzystała fragmenty historycznego, X-wiecznego drewna, podkreślając jego naturalną, nieregularną strukturę i skontrastowała je z nowoczesnymi, polerowanymi i szlifowanymi elementami. W efekcie Anna Orska stworzyła 12 wyjątkowych naszyjników.

Eksperymenty z formami i fakturami cechują także kolekcję marki Solar F/W 2014/15, która zaprezentowana została podczas wrześniowej edycji Targów Fashion Fair w Poznaniu. Na wybiegu modelki prezentowały przerysowane górne części garderoby połączone z wąskimi dołami. Przeciwwagę dla prostych fasonów ubrań stanowiła wyrazista biżuteria autorstwa Anny Orskiej. – Artystka od lat zadziwia nas niepowtarzalną biżuterią, która powstaje w wyniku niezwykle ciekawego procesu projektowego. Współpraca ze znaną i cenioną poznańską projektantką przy realizacji pokazu to kolejne działanie w ramach naszej nowej strategii komunikacji – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Solar Company S.A.

Marki między sobą

Wrześniowy pokaz podczas Targów Fashion Fair to efekt współpracy Miasta Poznania z firmami Solar i MTP w ramach Konsorcjum Marki Poznań. – Okazuje się, że możliwe jest osiągnięcie porozumienia między firmami na wielu płaszczyznach. Współpraca marki Solar oraz MTP przy promocji miejskiego projektu, w którym udział wzięła poznańska projektantka Anna Orska, pokazuje też, że firmy coraz chętniej angażują się w realizację niestandardowych pomysłów – mówi Joanna Nowaczyk, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta. – Udział w tegorocznych targach Fashion Fair, a także zorganizowana wspólnie ze Starym Browarem wystawa jest też dowodem na to, że Konsorcjum Marki Poznań to nie tylko projekty o biznesowym charakterze – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się