Kaufland z kampanią w rytmie disco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kaufland z kampanią w rytmie disco

Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.

Do produkcji spotu wykorzystano słynny hit BeeGees „Night Fever” w aranżacji przygotowanej specjalnie na użytek kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania Kaufland „Price Fever” potrwa do końca czerwca i jest promowana w social mediach, gazetce reklamowej oraz na nośnikach POS w sklepach Kaufland. Dla użytkowników Facebooka oraz Instagrama sieć przygotowała konkursy, w których można wygrać nagrody, w tym m.in. błyszczącą, dyskotekową marynarkę z cekinami, jaką posiada główny bohater spotu.

Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję La Red z Hamburga. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Baris Aladag. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Kalicińscy.

Na czym polega „Price Fever” w Kauflandzie?

W kampanii „Price Fever” Kaufland przypomina m.in. o markach własnych, które wyróżnia sprawdzona jakość i korzystna cena. Poza flagową marką K-Classic, która obejmuje ponad 2000 artykułów z różnych kategorii, sieć ma w swoim portfolio marki będące odpowiedzią na aktualne trendy rynkowe, w tym m.in. artykuły pochodzące z rolnictwa ekologicznego K-Bio, produkty roślinne K-take it veggie czy delikatesy marki K-Favourites.

Na klientów sklepów Kaufland co tydzień czeka oferta promocyjna, a także dodatkowe obniżki cen na początek i koniec tygodnia. Oszczędzać można także z programem lojalnościowym Payback. Każdy zakup z kartą lub aplikacją jest premiowany punktami, które można następnie wymienić na nagrody lub wykorzystać do obniżenia wartości paragonu w sklepach Kaufland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij