LPP startuje z kampanią edukacyjną na TikToku w ramach projektu „Dbaj o ubranie”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LPP startuje z kampanią edukacyjną na TikToku w ramach projektu „Dbaj o ubranie”

Konsumenci, także ci z młodego pokolenia, mają coraz większą świadomość i wiedzę na temat działań proekologicznych, ale nadal wielu z nich nie łączy tych informacji z codzienną pielęgnacją ubrań. Tymczasem odpowiednie korzystanie z odzieży nie tylko wydłuża jej trwałość, ale ma też wymierny wpływ na środowisko. W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie” LPP rusza właśnie z kampanią edukacyjną na TikToku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nasze nawyki mogą wpływać nie tylko na trwałość ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisji CO2 do atmosfery. Zainicjowana na początku czerwca br. kampania „Dbaj o ubranie” to odpowiedź LPP na potrzebę promowania świadomego korzystania z odzieży (więcej tutaj). W ramach kampanii przygotowany został spot z udziałem Ambasadorów projektu, a także strona internetowa www.dbajoubranie.pl, a na niej praktyczne porady i narzędzia, takie jak chatbot czy kalkulator emisji.

Kolejną odsłoną projektu jest kampania skierowana do młodego pokolenia na platformie TikTok, która ruszyła 27 czerwca.

Przy wsparciu agencji kreatywnej DDOB, firma stworzyła specjalną aktywację na platformie – tj. Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu. Zabawa polega na tym, by użytkownicy, nagrywając się frontem do telefonu, odpowiadali na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko, wskazując odpowiedzi palcami. Osoby biorące udział w quizie mogą zweryfikować poziom swojej wiedzy, a także pogłębić ją o nowe, przydatne informacje. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania z quizu można znaleźć na stronie kampanii.

Do akcji zaproszeni zostali znani twórcy TikToka: Sonia Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.

– Chcemy dotrzeć z przekazem kampanii „Dbaj o ubranie” do wszystkich naszych konsumentów, także tych najmłodszych. Dlatego naturalnym wyborem było wykorzystanie popularnego wśród młodzieży i młodych dorosłych TikToka jako jednego z kanałów komunikacji. Dzięki dopasowanemu do platformy stylowi komunikacji mamy nadzieję zainteresować odbiorców i zaangażować ich w świadome dbanie o ubranie. Realizując naszą kampanię chcemy pokazać, że codzienne nawyki dot. pielęgnacji odzieży mają wymierny wpływ na nasze otoczenie – mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.

Kampania „Dbaj o ubranie” stanowi uzupełnienie zobowiązań podejmowanych przez LPP na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko. Realizując przyjętą w 2019 r. strategię zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”, polska spółka odzieżowa rozszerza jednocześnie zakres swoich działań zwracając uwagę na te obszary, w których ma szansę realizować ambitne, ale i realne cele.

Marka zachęca do sprawdzenia swojej wiedzy na TikToku. Wystarczy zeskanować QR kod:

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij