Nowa odsłona Superbrands

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona Superbrands

Superbrands po raz siódmy wyłoni najsilniejsze marki w Polsce. Na początku września rusza badanie konsumenckie – pierwszy etap w procesie selekcji. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę października.

Zmiany w procesie wyboru marek to efekt oczekiwań laureatów. - Superbrands koncentruje się na tym, co najważniejsze z punktu widzenia oceny wizerunku marki, niezależnie od jej wielkości, zasięgu czy wartości rynkowej: jakie odczucia towarzyszą konsumentowi, który ma z nią kontakt - mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu. - Dlatego zdecydowaliśmy się znacznie rozszerzyć i uszczegółowić badanie konsumenckie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Powiększony zostanie też skład Rady Marek - niezależnego gremium specjalistów ds. marketingu, brandingu i public relations, biorących udział w ocenie. W internetowym badaniu weźmie udział grupa 8600 respondentów. Ocenią łącznie 1850 marek, odpowiadając na pytania o ich znajomość i gotowość do polecenia ich innym. Metodologię badania stworzyła Stratosfera - jedna z najbardziej doświadczonych firm konsultingowych w Polsce, a przeprowadzi je GfK Polonia - trzecia w kraju największa agencja badawcza.

Marki, które znajdą się na najwyższych pozycjach w badaniu konsumenckim, trafią później pod ocenę Rady Marek. Te z najwyższą punktacją uzyskaną w dwuetapowym procesie wyboru zostaną nagrodzone tytułem Superbrands Polska.

Do udziału w ewaluacji - tak, jak to miało miejsce w poprzednich edycjach - nie można się zgłosić. - Laureaci tytułu Superbrands to elitarny klub marek cieszących się najsilniejszą pozycją na rynku - podkreśla Kowalewska. - Stąd z każdym rokiem bardziej restrykcyjny proces wyboru, który pozwala nam wyłonic najlepszych z najlepszych.

Po raz pierwszy w historii polskiej edycji pełne wyniki zostaną ogłoszone podczas konferencji prasowej i opublikowane na stronie internetowej programu. Wiosną pod patronatem Superbrands odbędzie się natomiast duża konferencja poświęcona tematyce brandingu. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij