Grzegorz Przychodni obejmuje funkcję CFO w 2012 Agency i Feeders Agency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grzegorz Przychodni obejmuje funkcję CFO w 2012 Agency i Feeders Agency

Od 1 lipca Grzegorz Przychodni dołącza do grupy reklamowej agencji Feeders i 2012 Agency. Jego zadaniem, między innymi, będzie wsparcie zarządu w obszarze prowadzenia spółek oraz stworzenia strategii finansowej dla wszystkich podmiotów.

Przychodni do końca czerwca, przez niespełna cztery lata, współpracował z agencją reklamową 180Heartbeats/JvM na stanowisku CFO. Wcześniej  przez kilkanaście lat zarządzał finansami firm z branży reklamowo-mediowej m.in. spółek należących do McCann WorldGroup, będąc jednocześnie członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum Worldwide oraz spółek należących do grupy mediowej IPG Mediabrands.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2012 Agency to agencja leadująca strategicznie i kreatywnie marki tj. Żywiec, Warka, Tatra, Heineken i Castorama. Feeders Agency to agencja digital first, która na stałe pracuje dla marek Żywiec, Kotlin, Fixly, Alpro i Cinema City. Agencje tworzą razem grupę reklamową, która oferuje kompleksowe podejście do komunikacji, od strategii marek, przez produkcje TV, po niestandardowe i rozrywkowe podejście do digitalu. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij