Grzegorz Przychodni obejmuje funkcję CFO w 2012 Agency i Feeders Agency

Od 1 lipca Grzegorz Przychodni dołącza do grupy reklamowej agencji Feeders i 2012 Agency. Jego zadaniem, między innymi, będzie wsparcie zarządu w obszarze prowadzenia spółek oraz stworzenia strategii finansowej dla wszystkich podmiotów.
O autorze
0 min czytania 2022-06-30

Przychodni do końca czerwca, przez niespełna cztery lata, współpracował z agencją reklamową 180Heartbeats/JvM na stanowisku CFO. Wcześniej  przez kilkanaście lat zarządzał finansami firm z branży reklamowo-mediowej m.in. spółek należących do McCann WorldGroup, będąc jednocześnie członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum Worldwide oraz spółek należących do grupy mediowej IPG Mediabrands.

2012 Agency to agencja leadująca strategicznie i kreatywnie marki tj. Żywiec, Warka, Tatra, Heineken i Castorama. Feeders Agency to agencja digital first, która na stałe pracuje dla marek Żywiec, Kotlin, Fixly, Alpro i Cinema City. Agencje tworzą razem grupę reklamową, która oferuje kompleksowe podejście do komunikacji, od strategii marek, przez produkcje TV, po niestandardowe i rozrywkowe podejście do digitalu.