Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

e-Izba uruchamia Szkołę Gospodarki Cyfrowej Professional

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z nowym projektem edukacyjnym „Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional”. Celem inicjatywy jest rozwój kompetencji zawodowych przedstawicieli branży e-commerce oraz wprowadzenie na rynek pracy najbardziej pożądanych specjalistów.
O autorze
2 min czytania 2022-07-06

Stale rosnąca konkurencja w branży e-commerce sprawia, że chcąc przyciągnąć klientów nie wystarczy już tylko wymyślić, stworzyć i wprowadzić na rynek ciekawy produkt czy usługę. Aby zdobyć uznanie konsumentów trzeba idealnie odpowiedzieć na ich oczekiwania. Nie dziwi zatem fakt, że coraz więcej firm chce mieć w swoich zespołach doświadczonego product ownera, który będzie odpowiadać za rozwój i zwiększenie wartości oferowanych produktów i usług. Potwierdzają to liczne badania rynku i dane agencji HR-owych. W branży e-commerce (podobnie, jak w sektorze IT) istnieje ogromne zapotrzebowanie na specjalistów, a przede wszystkim brakuje programistów i product ownerów, co znacznie ogranicza możliwości rozwoju obu branż.

Product owner poszukiwany

Pomysł i program kursu dla przyszłych Product Ownerów został opracowany przez specjalistów Izby Gospodarki Elektronicznej we współpracy z ekspertami i praktykami e-commerce. Przedsiębiorcy działający w obszarze e-handlu nie tylko najlepiej znają zapotrzebowanie rynku pracy w swojej branży, ale także posiadają cenną wiedzę i doświadczenie, które są istotne z punktu widzenia wymagań stawianych kandydatom na dane stanowiska pracy. Konstrukcja kursu wynika przede wszystkim z wymagań stawianych Product Ownerom przez firmy i organizacje, które potrzebują wyszkolonych specjalistów. Uczestnicy szkolenia zdobędą unikalną wiedzę, praktyczne umiejętności i kluczowe kompetencje, które według praktyków e-commerce są niezbędne w pracy na tym stanowisku.

Szkolenie zostało opracowane z myślą o pracownikach sklepów e-commerce, absolwentach uczelni wyższych oraz osobach, które planują przekwalifikowanie zawodowe. Program obejmuje takie zagadnienia, jak: narzędzia Google, systemy pomiarowe i narzędzia User Experience, wprowadzenie w e-commerce, strategia omnichannel, metodyki projektowe oraz big data.

Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Professional powstała z inicjatywy sklepów internetowych oraz marketplaców zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Jest odpowiedzią na potrzeby działów HR i reakcją na aktualne braki kadrowe w e-commerce. Planujemy uruchomienie tego kursu w języku angielskim, tak by uczynić ten projekt międzynarodowym. Rozwój projektów edukacyjnych jest jednym z priorytetów e-Izby. Dlatego będziemy wprowadzać do programu Szkoły Gospodarki Cyfrowej – Professional kolejne stanowiska, by wesprzeć firmy i ich dalszy rozwój – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kuźnia talentów

Podczas szkolenia duży nacisk będzie położony na wykształcenie u kursantów umiejętności praktycznych, co wynika z chęci przygotowania uczestników do jak najszybszego wejścia na rynek pracy. Co więcej, najlepsi absolwenci szkolenia w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional, otrzymają możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu w firmie e-commerce, w celu wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego. Praktyka pokazuje, że pomimo tego, że zatrudnienie po stażu nie jest gwarantowane, to wielu pracodawców decyduje się na kontynuowanie współpracy z nowymi specjalistami.

Przebieg kursu

Kurs rozpocznie się 1 października, potrwa 2 miesiąca i będzie realizowany w weekendy w godzinach od 9:00 do 16:00. Szkolenia będą prowadzone w formule hybrydowej z przewagą e-learningu. Zajęcia stacjonarne będą odbywały się w Warszawie, w biurze e-Izby przy ul. Łuckiej 18. W programie przewidziane są zajęcia teoretyczne i warsztatowe oraz praca indywidualna i grupowa. Warunkiem ukończenia szkolenia i otrzymania certyfikatu Izby Gospodarki Elektronicznej jest uzyskanie odpowiedniego wyniku z testu wiedzy, opracowanie case study i prezentacja pracy przed komisją egzaminacyjną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak aplikować?

Rejestracja na szkolenie rozpoczyna się 4 lipca i potrwa do 1 września. Aby wziąć udział w programie należy wypełnić formularz rekrutacyjny oraz spełnić następujące warunki:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • posiadać wyższe wykształcenie;
  • uzyskać odpowiedni wynik z egzaminu kwalifikacyjnego, który obejmuje pytania otwarte i test jednokrotnego wyboru;
  • opłacić uczestnictwo w szkoleniu (cena regularna kursu wynosi 4 999 zł nett, cena dla przedstawicieli firm członkowskich e-Izby to 2 999 zł netto).

Szkoły Gospodarki Cyfrowej

Projekt „Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional” powstał z inicjatywy Izby Gospodarki Elektronicznej i będzie realizowany wspólnie z zrzeszonymi firmami e-commerce. W ramach inicjatywy organizowane będą kolejne cykle kursów mające na celu rozwój kompetencji zawodowych uczestników w obszarze e-handlu. Co więcej, e-Izba, we współpracy z organizacją Ecommerce Europe, planuje realizować szkolenia również w języku angielskim – dzięki temu będą mogli uczestniczyć w nich nie tylko Polacy, ale także mieszkańcy innych krajów Europy. „Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional” jest kolejnym projektem edukacyjnym Izby Gospodarki Elektronicznej po „Szkole Gospodarki Cyfrowej” i „Szkole Gospodarki Cyfrowej Junior”.