Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

8 września stratuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dedykowanej taryfom JUMP!. Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe, specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf JUMP!

Już w najbliższy poniedziałek, 8-go września, startuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile, promująca nowoczesne taryfy JUMP!. Przygotowane zostały dwa nowe spoty, z których każdy podkreśla inną dodatkową korzyść dla klienta, który skorzysta z ofert T-Mobile.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszy, 30 sekundowy film odnosi się do hasła Lepiej mieć JUMP! i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego Internetu LTE/4G. W spocie zobaczymy grupę osób, które błyskawicznie informują się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu – starcie w maratonie biegowym kontuzjowanego Tomka. Przekaz jest prosty: nawet w najniższej taryfie JUMP!, już od 49,99 zł, możemy bez ograniczeń dzielić się wyjątkowymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.

Dołącz bliskich do JUMP! to hasło przewodnie kolejnej 15-sekundowej kreacji. Tym razem przedstawiony jest unikalny atrybut taryf JUMP!, w ramach którego, przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny), każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są już nawet od 39,30 zł miesięcznie.

Reżyserię filmów reklamowych powierzono Trevorowi McMahanowi, podwójnemu laureatowi Złotych Lwów czy nagrody Young Director Award, który pracował wcześniej, m.in., dla McDonalds i Google.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC, czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą szerokie media: prasę, Internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystaniem mediów własnych T-Mobile i w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij