Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe z nową kampanią pod hasłem #MatchYourFlow. Jej celem jest przypomnienie, że multizadaniowe produkty marki idealnie dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu, do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.
Kampanię #MatchYourFlow zrealizowano w przepięknej scenerii malowniczej Majorki. To właśnie tam powstał wyjątkowy materiał filmowy, w którym poznajemy pięć kobiet. Każda z nich ma własną, wyjątkową historię, zainteresowania i temperament. Łączy je radość z przebywania razem oraz to, że są dla siebie źródłem inspiracji i wsparcia.
Zobacz również
W ten klimat doskonale wpisują się produkty marki Phlov, które dzięki starannie dobranym składnikom idealnie dostosowują się do zmieniającego się trybu życia i potrzeb kobiecej cery, jednocześnie dając dużą przyjemność stosowania.
Drugą odsłoną kampanii jest video testimonial, w którym bohaterki zdradzają sekrety swojej codziennej pielęgnacji. Opowiadają, bez których kosmetyków Phlov nie wyobrażają sobie dbania o siebie. Ich odpowiedzi doskonale oddają ducha kampanii: „#WeAreMatch! to idealne wsparcie skóry na Twoich własnych zasadach, które dopasowuje się do Ciebie!”.
Każdy z nas ma bardzo indywidualne potrzeby jeśli chodzi o pielęgnację, a kosmetyki powinny jak najlepiej na nie odpowiadać. Przystępując do pracy nad marką Phlov chciałam stworzyć produkty, które będą wspierać skórę zgodnie z tym czego w danym momencie potrzebuje. Dlatego bardzo się cieszę, że w kampanii #MatchYourFlow podkreślamy ten istotny aspekt, że nasze kosmetyki są multizadaniowe, ale też przypominamy, że dbanie o siebie jest po prostu przyjemne – mówi Anna Lewandowska, dyrektor rozwoju marki Phlov.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kampanii, obok Anny Lewandowskiej, dyrektor rozwoju marki Phlov, wystąpiły: Ola – pełna energii medalistka Mistrzostw Polski i Europy w karate, Katrin– inspirująca reprezentantka Polski i mistrzyni świata w karate, Marta – aktywna mama i współwłaścicielka marki odzieżowej oraz Kasia – wokalistka i producentka, zarażająca pozytywnym vibem, zwyciężczyni konkursu na Phlov Girl, zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych.
Realizacją kampanii zajęli się Piotr Smoleński, Bartosz Czachorowski i Michał Gołasiewicz – DOM TRZY. O makijaż zadbała Patrycja Dobrzeniecka, o fryzury – Marylka Duda, a stylizacje przygotowała Karla Gruszecka. Zdjęcia wykonała Dorota Szulc. Efekty kampanii można zobaczyć na kanałach digitalowych (FB, IG, TikTok, YouTube) oraz w kampanii display. Za zakup mediów odpowiada SalesTube.
Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.