W nowej kampanii LEGO udowadnia, że klocki LEGO są idealne na każdą pogodę. Bez względu na to, czy pada deszcz, czy świeci słońce, każdy odnajdzie w klockach LEGO coś, co w niezwykle kreatywny sposób umili jego czas. Niezależnie od aury panującej za oknem, zabawa klockami LEGO to świetnie spędzony czas, rozwijający dziecięcą kreatywność oraz pasje poprzez budowanie i przebudowywanie takich zestawów jak np. LEGO City, LEGO Friends czy LEGO Creator.
W kampanii wykorzystano głównie media digital display z landing pagem kierującym do dedykowanej strony promocyjnej ALTO oraz ekrany digital outdoor. Reklama emitowana na ekranach reklamowych Screen Network wykorzystuje dane pobierane w czasie rzeczywistym, do uruchamiania dynamicznych reklam pogodowych.
Zobacz również
Kampania została oparta o trigger pogodowy. Wyświetlenie spotu, warunkowane jest wybranym przez klienta zdarzeniem. W przypadku kampanii dla marki LEGO emisja spotu zależy od tego: czy w okolicy ekranu właśnie świeci słońce, czy pada deszcz – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network.
Wyświetlane spoty reklamowe są na bieżąco dopasowywane do zmieniających się warunków atmosferycznych.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Przed każdym wyświetleniem spotu ekran „sprawdza”, czy w jego okolicy świeci słońce, czy pada deszcz i emituje spot dopasowany do bieżącej sytuacji. Reklama dopasowuje się więc do warunków, których doświadcza osoba znajdująca się w okolicy telebimu. Ułatwia to złapanie uwagi odbiorcy i zainteresowanie reklamowanym produktem – tłumaczy Damian Rezner.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania zaplanowana została przez agencję mediową Initiative oraz Polsat Media AdScreen i potrwa do końca lipca.