Firma Admitad jest właścicielem m.in. sieci afiliacyjnej Admitad Affiliate, narzędzia zwiększania przychodów dla marek i sklepów internetowych Admitad Monetize, platformy SaaS do samodzielnego kreowania kampanii afiliacyjnych Tapfiliate, Admitad White Label – czyli rozwiązań kuponowych dla mediów internetowych czy Admitad ConvertSocial, platformy monetyzacji ruchu z mediów społecznościowych oraz dwóch funduszy VC.
– Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej jest dla nas naturalnym kolejnym krokiem po uruchomieniu działań operacyjnych w Polsce. Zakres merytoryczny oraz aktywności Izby wpisują się w zarówno w naszą działalność, ja i naszych partnerów – czyli reklamodawców i wydawców. Moje dotychczasowe doświadczenia wyniesione ze współpracy potwierdzają, że jest to organizacja, której zależy nie tylko na prężnym rozwoju, ale również na partnerach zrzeszonych oraz budowaniu świadomości społeczeństwa w zakresie aktywności biznesowej, edukacyjnej oraz legislacyjnej sektora e-commerce. Liczę że przystąpienie Admitad do Izby przyniesie same korzyści obu stronom wspierając przy okazji rozwój e-commerce w Polsce i Europie – powiedział Mateusz Łukianiuk, country manager Poland, Admitad.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Cieszymy się, że do e-Izby dołączają kolejne firmy. To dla nas potwierdzenie skuteczności i sprawczości naszych działań. Jestem przekonana, że ta kooperacja wesprze rozwój polskiego e-biznesu – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.