Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę media relations jednego z największych polskich e-sklepów. Współpraca obejmuje także stałe doradztwo wizerunkowe w zakresie komunikacji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Za realizację działań public relations po stronie agencji odpowiadają Lidia Piekarska i Sylwester Puczen.
Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych, w tym roku świętuje 15 lat istnienia na polskim rynku. Swoją działalność rozpoczął jako księgarnia, jednak w ciągu kolejnych lat znacząco rozszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, RTV i AGD, kosmetyki, odzież, akcesoria i artykuły sportowe czy zabawki. W maju 2013 roku Merlin.pl został przejęty przez giełdową spółkę Czerwona Torebka przenosząc siedzibę do Poznania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024