Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła nowa kampania „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”

Kampania opiera się na nowoczesnym rapie, wrażeniach i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie – bo napoje Tymbarku orzeźwiają tak, że „O JA!”. Spot jest szczególnie kierowany do młodzieży – Tymbark stara się trafić do tej grupy w naturalny i natywny dla niej sposób.
O autorze
0 min czytania 2022-07-13

Apetyczne ujęcia i żywiołowe reakcje na orzeźwienie łączą się z rapem opartym na tzw. adlibach. To charakterystyczne powtórzenia i onomatopeiczne wykrzyknienia. Miejsce najszerzej kojarzonego „skrrrt” zajmuje w spocie „Tymbarrrk”. „Bohaterami” spotu są same napoje oraz owoce i mięta. Wszystkie pokazane z nowej, świeżej perspektywy. Wraz z dynamiczną typografią i muzyką tworzą unikalny orzeźwiający kolaż. Idealny na lato.

W ramach kampanii powstał spot oraz seria krótkich formatów digitalowych. Media obejmują działania w TV i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Piosenka powstała we współpracy z duetem MIYO. Postprodukcją zajął się Xantus, agencja reklamowa: The Brainbox, dom mediowy: Starcom.