TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netflix współpracuje z Microsoftem, aby wprowadzić tańsze pakiety z reklamami

Netflix współpracuje z Microsoftem, aby wprowadzić tańsze pakiety z reklamami
Microsoft został pierwszym partnerem technologicznym i sprzedażowym Netflixa, który wesprze platformę we wprowadzaniu tańszych pakietów subskrypcyjnych z reklamami.
O autorze
1 min czytania 2022-07-14

fot. blogs.microsoft.com

Nie cichną dyskusje na temat zmian, jakie planuje wprowadzić Netflix do swojej oferty abonamentowej. W kwietniu br. serwis streamingowy podzielił się wynikami swojego raportu biznesowego, które pokazały pierwsze od dekady spadki liczby użytkowników. W odpowiedzi na znaczące straty, Netflix zapowiedział wprowadzenie tańszych pakietów subskrypcyjnych, aby wyróżnić się wśród rosnącej konkurencji i zachęcić widzów do pozostania na platformie.

W środę firma opublikowała nowe informacje na temat wdrożenia modelu reklamowego. Okazuje się, że pierwszym partnerem technologicznym, który będzie współpracował z Netflixem w zakresie wprowadzenia reklam, jest Microsoft. Jak podkreśla serwis, długoterminowym celem współpracy jest zapewnienie większego wyboru dla konsumentów, a dla reklamodawców – lepszej oferty niż ta, którą oferuje telewizja linearna.

Microsoft udowodnił, że potrafi zaspokoić wszystkie nasze potrzeby reklamowe podczas wspólnej pracy nad nową ofertą z reklamami. Co więcej, firma Microsoft zaoferowała elastyczność w zakresie stopniowego wprowadzania innowacji – zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży – a także silną ochronę prywatności dla naszych użytkowników – podsumował Greg Peters, dyrektor operacyjny Netflix.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na razie firmy nie zdradzają więcej szczegółów na temat terminu wprowadzenia nowych pakietów z reklamami czy też ich kosztów. Peters podkreślił, że współpraca jest obecnie na bardzo wczesnym etapie rozwoju, a obie firmy „mają jeszcze wiele do zrobienia”.

Netflix od kilku miesięcy przeprowadza rozmowy z potencjalnymi partnerami, przygotowując się do uruchomienia tańszych pakietów jeszcze przed końcem 2022 roku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się