„Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką” – nowa kampania firmy Primavika startuje we wrześniu

Primavika od września 2014 r. startuje z kampanią promocyjną "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką”. Jest to kampania promocyjna marek Primavika i Primaeco, której celem jest promocja zdrowego stylu życia, promocja produktów oraz wsparcie partnerów handlowych firmy.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

W ramach kampanii przygotowana została nowa strona www, kulinarny serwis internetowy, konkurs kulinarny dla internautów, konkursy dla odbiorców hurtowych i detalicznych oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Kampanii towarzyszą szeroko zakrojone działania promocyjne w Internecie oraz działania PR.

Ambasadorem marki i twarzą kampanii został znany z anteny TVN kucharz – Piotr Kucharski, który w ramach kampanii dla wszystkich sympatyków zdrowej i smacznej kuchni przygotował serię autorskich przepisów kulinarnych. Od września Kucharski wspólnie z Primaviką będzie zachęcał wszystkich do zdrowego odżywiania, przekonując, że zdrowe jedzenie może być bardzo smaczne. W ramach akcji przygotowana została seria filmów kulinarnych, które pokazują, że gotowanie nie musi być czasochłonne i skomplikowane.

Piotrowi Kucharskiemu w kampanii towarzyszyć będzie Marta Dymek – znana blogerka, autorka bloga kulinarnego, uznanego za najlepszy blog kulinarny 2013 r. Dla fanów kuchni wegetariańskiej oraz roślinnej Marta Dymek przygotowała kilka ciekawych i oryginalnych przepisów kulinarnych.  Do udziału w kampanii zostali także zaproszeni inni popularni blogerzy kulinarni. Przepisy Piotra Kucharskiego, Marty Dymek, blogerów oraz filmy kulinarne zobaczyć można będzie od września na specjalnie przygotowanej stronie. Filmy dostępne będą również w kanale youtube.

Dla wszystkich miłośników gotowania, bloggerów lub fanów zdrowego jedzenia, Primavika wraz z Piotrem Kucharskim w ramach kampanii przygotowała atrakcyjny konkurs kulinarny. Konkurs będzie trwał od 1.09 do 31.12.2014r. Aby wziąć w nim udział wystarczy przyrządzić potrawę z dowolnym produktem Primaviki i zgłosić swój przepis wraz ze zdjęciem gotowego dania na stronie Jury, któremu przewodniczyć będzie Piotr Kucharski wybierze najciekawsze przepisy i nagrodzi je atrakcyjnymi nagrodami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię opracowała i przygotowała Agencja Tok Tok we współpracy z Agencją Media Interaktywne odpowiedzialną za działania w internecie i blogosferze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się