TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką” – nowa kampania firmy Primavika startuje we wrześniu

Primavika od września 2014 r. startuje z kampanią promocyjną "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką”. Jest to kampania promocyjna marek Primavika i Primaeco, której celem jest promocja zdrowego stylu życia, promocja produktów oraz wsparcie partnerów handlowych firmy.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

W ramach kampanii przygotowana została nowa strona www, kulinarny serwis internetowy, konkurs kulinarny dla internautów, konkursy dla odbiorców hurtowych i detalicznych oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Kampanii towarzyszą szeroko zakrojone działania promocyjne w Internecie oraz działania PR.

Ambasadorem marki i twarzą kampanii został znany z anteny TVN kucharz – Piotr Kucharski, który w ramach kampanii dla wszystkich sympatyków zdrowej i smacznej kuchni przygotował serię autorskich przepisów kulinarnych. Od września Kucharski wspólnie z Primaviką będzie zachęcał wszystkich do zdrowego odżywiania, przekonując, że zdrowe jedzenie może być bardzo smaczne. W ramach akcji przygotowana została seria filmów kulinarnych, które pokazują, że gotowanie nie musi być czasochłonne i skomplikowane.

Piotrowi Kucharskiemu w kampanii towarzyszyć będzie Marta Dymek – znana blogerka, autorka bloga kulinarnego, uznanego za najlepszy blog kulinarny 2013 r. Dla fanów kuchni wegetariańskiej oraz roślinnej Marta Dymek przygotowała kilka ciekawych i oryginalnych przepisów kulinarnych.  Do udziału w kampanii zostali także zaproszeni inni popularni blogerzy kulinarni. Przepisy Piotra Kucharskiego, Marty Dymek, blogerów oraz filmy kulinarne zobaczyć można będzie od września na specjalnie przygotowanej stronie. Filmy dostępne będą również w kanale youtube.

Dla wszystkich miłośników gotowania, bloggerów lub fanów zdrowego jedzenia, Primavika wraz z Piotrem Kucharskim w ramach kampanii przygotowała atrakcyjny konkurs kulinarny. Konkurs będzie trwał od 1.09 do 31.12.2014r. Aby wziąć w nim udział wystarczy przyrządzić potrawę z dowolnym produktem Primaviki i zgłosić swój przepis wraz ze zdjęciem gotowego dania na stronie Jury, któremu przewodniczyć będzie Piotr Kucharski wybierze najciekawsze przepisy i nagrodzi je atrakcyjnymi nagrodami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię opracowała i przygotowała Agencja Tok Tok we współpracy z Agencją Media Interaktywne odpowiedzialną za działania w internecie i blogosferze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się