TERRITORY

Polscy jurorzy na festiwalu Eurobest

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polscy jurorzy na festiwalu Eurobest

Izabela Kurczewska oraz Maciek Nowicki będą oceniać prace w europejskim festiwalu kreatywności Eurobest.

Organizatorzy Eurobest, ogłosili skład tegorocznego jury z przewodniczącymi poszczególnych kategorii na czele. Wśród tego grona znalazło się również dwoje reprezentantów Polski – Izabela Kurczewska (Head of Entertainment, Havas Sports & Entertainment) oraz Maciek Nowicki (Creative Leadership, Dentsu Aegis Network Poland). Będą oni odpowiednio członkami jury w kategoriach: Branded Content & Entertainment oraz Outdoor and Radio.

 „Tegoroczni przewodniczący stanowią dynamiczną mieszankę wielce utalentowanych indywidualności. Będą oni wyznaczać trendy i kierunki w myśleniu kreatywnym na całym kontynencie i jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że możemy współpracować i razem wyruszyć odkrywczą podróż, aby znaleźć nowe talenty, przełomowe idee i przełomowe kreacje”, powiedział Philip Thomas, CEO, Lions Festivals.

W tym roku przewodniczącymi kategorii zostali:

Film, Print and Print & Poster Craft| Integrated
Rob Reilly, Global Creative Chairman, McCann Worldgroup, Global

Digital and Mobile
Anna Qvennerstedt, Creative Senior Partner, Chairman of the Board, Forsman & Bodenfors, Szwecja

Innovation
Ami Dror, Managing Partner, Zaitoun Ventures, Israel

Direct and Promo & Activation
Ami Hasan, Chairman, hasan & partners, Finland

Design
Bruno Stucchi, Owner/Strategic and Design Director, Dinamomilano, Italy

Branded Content & Entertainment
Chantal Rickards, Head of Programming & Branded Content, MEC, EMEA

PR
Kelly Walsh, Chief Strategy Officer, MSL Group

Film Craft
Laura Gregory, Founder / CEO, Great Guns, UK

Media
Mark Holden, Worldwide Strategy & Planning Director, PHD, Global

Outdoor and Radio
Remi Babinet, Global Chairman and Creative Director, BETC, France

Eurobest odbywa się w dniach 1-3 grudnia i będzie to wyjątkowe wydarzenie prezentujące najlepsze pomysły i realizacje na europejskim rynku komunikacji marketingowej.
Prace do konkursu można zgłaszać do 26 września.
Więcej informacji na temat wydarzenia i na temat warunków uczestnictwa można znaleźć pod adresem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij