Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Centrum Riviera promuje lokalnych artystów. Rusza kolejna wystawa w ramach „Riviery Sztuki”

O autorze
2 min czytania 2022-07-20

Działająca już od ponad czterech lat „Riviera Sztuki” na stałe zdążyła wpisać się w świadomości wielu mieszkańców Trójmiasta. Projekt zainicjowany przez gdyńskie Centrum Riviera pozwala młodym twórcom, fotografom czy malarzom, całkowicie nieodpłatnie prezentować prace w formie wystawy organizowanej w jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc na mapie Gdyni. Swoją twórczość właśnie zaprezentowała kolejna lokalna artystka – ilustratorka Urszula Ciupa.

Głównym celem inicjatywy „Riviera Sztuki” jest zagwarantowanie młodym, zdolnym artystom miejsca i przestrzeni do rozwoju. Darmowy projekt, który pozwala na promowanie lokalnych talentów, nie tylko daje szansę twórcom na przedstawienie niezwykle ciekawych prac, ale także przybliża tematykę kultury i sztuki wśród lokalnej społeczności.

Kilkudziesięciu lokalnych artystów już zaprezentowało swoją twórczość

Minęło już ponad cztery lata od kiedy w „Rivierze Sztuki” zaprezentowana została pierwsza wystawa. Do dziś, już niemalże 50 artystów z Trójmiasta i okolic miało okazję przedstawić swoje prace szerokiej grupie odbiorców. Dziesiątki tysięcy ludzi odwiedzających dziennie centrum przełożyło się na promocję lokalnych twórców oraz umożliwiło im przebicie się do szerszej grupy odbiorców.

Zauważamy, że projekt „Riviera Sztuki” od samego początku funkcjonowania niezmiennie cieszy się dużym uznaniem – zarówno wśród osób odwiedzających centrum, jak i lokalnych artystów. Wśród nich nie brakuje chętnych, którzy chcą zaprezentować swoje prace w naszej przestrzeni. Cieszymy się, że oddaliśmy część Riviery utalentowanym osobom, które posiadają pasję do tego co robią i tworzą niezwykle inspirujące dzieła. Niezwykle upiększają one nasze przestrzenie, a młodzi artyści mają szansę zaprezentować twórczość szerokiej grupie odbiorców, budując tym samym swoją markę – przekonuje Paweł Brach, dyrektor ds. marketingu i PR w Centrum Riviera.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Centrum Riviera niezmiennie zachęca wszystkich lokalnych artystów z talentem malarskim, fotograficznym czy graficznym do udziału w projekcie. „Riviera Sztuki” umożliwia im zaprezentowanie swojej twórczości oraz tym samym trafienie do zupełnie nowych odbiorców. Wystarczy przesłać kilka swoich prac na adres mailowy: [email protected].

Nowa wystawa już dostępna

Rysunki tuszem w formie cienkopisu na papierze – tak w kilku słowach opisać można prace, które od niedawna dostępne są „Rivierze Sztuki”. W ilustracjach dominuje motyw przyrody, lasu oraz zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorką prac jest Urszula Ciupa, absolwentka Liceum Plastycznego im. Wojciecha Kossaka w Łomży oraz Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Artystka – będąc nauczycielką rysunku i malarstwa w Liceum Sztuk Plastycznych im. Jacka Mydlarskiego w Gdańsku – łączy swoją pasję do sztuki z codzienną pracą. Największą inspiracją dla artystki jest twórczość fińskiej pisarki i rysowniczki Tove Jannson, a dokładniej czarno-białe ilustracje do dobrze znanych Muminków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się