Duet kreatywny wcześniej związany był z Ogilvy Polska i współtworzył kampanie m.in. dla Netflixa, Allegro i Milki.
Dima Wilczycki doświadczenie zbiera od ponad dekady. W strukturach różnych agencji współtworzył m.in. kampanie digital i kampanie 360 m.in. dla takich firm jak Amica, Lenovo, BMW, Blik czy Millenium Bank.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Magda Staszak-Zajdel od 2016 roku tworzy idee kreatywne, kampanie ATL i 360. Wcześniej pracowała m.in. dla Change Serviceplan i Agencji Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing