Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Słoneczny patrol, czyli z wizytą u dermatologa” – letnia akcja w parkach Prologis

W ramach akcji „Słoneczny patrol, czyli z wizytą u dermatologa” marka zaprosiła pracowników czterech parków logistycznych Prologis na bezpłatne konsultacje dermatologiczne.
O autorze
1 min czytania 2022-07-21

Tym działaniem Prologis chce zachęcić do bezpiecznego i przyjemnego korzystania ze słońca oraz uczulić na kwestie regularnej kontroli stanu skóry, w tym także znamion, pieprzyków czy innych zmian skórnych. Z bezpłatnej kontroli skorzystało aż 279 osób, z czego 68 osób zostało skierowanych na dalszą diagnostykę. Oznacza to, że co czwarty badanych pacjent miał zmiany skórne, które należy skonsultować z dermatologiem onkologicznym lub chirurgiem.

Profilaktyka schorzeń skórnych, szczególnie w kontekście nowotworów, jest niezwykle istotna. Trzeba uważać na wszelkie zmiany zachodzące na znamionach i pieprzykach. Niepokojąca może okazać się zmiana zabarwienia czy wielkości i kształtu znamienia. Wczesne wykrycie zmiany może okazać się kluczowe dla naszego zdrowia i życia. Dlatego wyruszyliśmy w Polskę, by umożliwić pracownikom naszych parków diagnozę stanu skóry i ewentualne wczesne wykrycie niepokojących zmian. Wierzę, że tą akcją pomogliśmy komuś lepiej zadbać o siebie i swoje zdrowie – podsumowała Renata Kocemba, marketing & communications manager Central Europe w Prologis.

Mobilni dermatolodzy odwiedzili parki Prologis w Chorzowie, Dąbrowie Górniczej oraz dwóch parkach Prologis w Łodzi. Dermatolodzy udzielali cennych wskazówek, a w razie potrzeby skierowali do specjalistów na dalsze badania. Pacjenci byli otoczeni opieką profesjonalistów i wyszli z gabinetu lekarskiego bogatsi o cenną wiedzę na temat swojej skóry i jej właściwej pielęgnacji latem.

Wydarzenia cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że widząc potrzebę organizacji podobnych akcji, marka powtórzy ją w kolejnych lokalizacjach, rozszerzając także zakres lekarskich konsultacji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj