Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ŠKODA została głównym partnerem kobiecej edycji Tour de France

ŠKODA została główny partnerem kobiecej edycji Tour de France – Tour de France Femmes avec ZWIFT. Marka na potrzeby wydarzenia udostępnia organizatorom i zespołom flotę ponad 50 pojazdów. ŠKODA sponsoruje także zieloną koszulkę liderki klasyfikacji punktowej.
O autorze
2 min czytania 2022-07-25

Od 24 do 31 lipca zawodniczki rywalizują na ośmiu etapach wyścigu, który w całości ma dystans 1029 kilometrów. To pierwszy raz, kiedy kobiece Tour de France odbywa się w formie pełnoprawnej imprezy. Jednodniowy wyścig dla kobiet ostatnio był zorganizowany w ramach Tour de France w 1984 roku.

– Tour de France Femmes rzuca w tym roku światło na czołowe, międzynarodowe kobiece kolarstwo. Jako główny partner, chcielibyśmy aktywnie przyczynić się do tego, aby nowe wydarzenie szybko rozwijało swój ogromny potencjał. Celem jest, aby w nadchodzących latach Tour de France Femmes na stałe zagościło w kalendarzu międzynarodowej społeczności kolarskiej – mówi Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA AUTO ds. sprzedaży i marketingu.

Tour de France Femmes avec ZWIFT wystartowało w niedzielę 24 lipca w Paryżu. Pod Wieżą Eiffla aż 144 kobiety w 24 drużynach rozpoczęły rywalizację na trasie. Wyścig prowadzi przez wschodnią Francję i składa się z ośmiu etapów o łącznej długości 1029 kilometrów. Zawodniczki przekroczą metę 31 lipca w La Super Planche des Belles Filles w górach Wogezy. Dyrektorką Tour de France Femmes avec ZWIFT jest była kolarka Marion Rousse.

ŠKODA jako główny sponsor i partner motoryzacyjny wspiera Tour de France Femmes, które odbywa się w tej formie po raz pierwszy. Marka udostępnia organizatorom i zespołom ponad 50 pojazdów serwisowych i pomocniczych – flota obejmuje modele OCTAVIA oraz SUPERB iV z napędem hybrydowym typu plug-in. Ponadto ŠKODA sponsoruje zieloną koszulkę lidera klasyfikacji punktowej – podobnie jak w męskiej edycji Tour de France.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „You have to love it. We do.” i specjalne tokeny

ŠKODA wspiera Tour de France Femmes avec ZWIFT i Tour de France także poprzez realizację kampanii reklamowej o nazwie „You have to love it. We do.” Obejmuje ona reklamy telewizyjne, działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube i Instagram), a także na stronie internetowej firmy www.welovecycling.com. Fani kolarstwa znajdą tu ekscytujące historie i informacje o dwóch wydarzeniach, a także konkurs z czterema cotygodniowymi rundami nagród. Wygrać można wycieczki na Tour de France i Tour de France Femmes avec ZWIFT, podpisaną zieloną koszulkę, rowery, sprzęt rowerowy oraz subskrypcję aplikacji fitness Strava.

Jako główny partner Tour de France Femmes avec ZWIFT, ŠKODA wydaje również własne tokeny (NFT). Ich liczba ograniczona jest do 30 na każdy etap. Osiem projektów opublikowanych na stronie weareridinghistory.io, stworzyła czeska artystka Ilona Polańska. Tokeny dla każdego nadchodzącego etapu będą również publikowane na koncie WeLoveCycling na portalu społecznościowym Twitter. Zainteresowani mogą dowiedzieć się na podanej stronie internetowej, jak je zdobyć. Oferowane są one bezpłatnie za pośrednictwem energooszczędnej platformy wykorzystującej blockchain – Solana.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się