Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa kampania telewizyjna Jawo startuje w październiku

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo - jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji.
O autorze
1 min czytania 2014-09-09

Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami.

Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie robione pierogi, dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. W ofercie firmy  znajdują się pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki i placki ziemniaczane. Nowością w ofercie są kluski na parze.

Produkty JAWO przygotowywane są na podstawie starannie opracowanych receptur z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają dodatków: sztucznych konserwantów ani  barwników. Kampania skierowana jest do wszystkich czynnych zawodowo osób i rodzin, którym na co  dzień brakuje czasu na kulinarne zmagania w kuchni, ale którzy pomimo to chcą  się zdrowo i „mądrze” odżywiać.

Kampanię przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz Media zakupił Dom Mediowy Mediapol.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj