Firma e-point Polska nawiązała współpracę z Otodom w zakresie innowacyjnego wdrożenia rozwiązań wykorzystujących dane geoprzestrzenne, w formacie DaaS (dane jako usługa). Celem projektu będzie ułatwienie użytkownikom serwisu wyszukiwanie lokalizacji również z wykorzystaniem wysokiej jakości aktualnych danych przestrzennych.
Dane jako usługa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina transformacji cyfrowej biznesu, która ma szerokie zastosowanie w analizie danych w wielu sektorach gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku nieruchomości, ale również w handlu, przemysłu czy bankowości. Jak podaje Market Research Future, globalny rynek DaaS osiągnie do 2030 r. wartość na poziomie 61,42 mld dol, z rocznym dynamiką wzrostu na poziomie 36,9%.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Celem projektu realizowanego przez e-point Polska dla Otodom, najpopularniejszego serwisu nieruchomości w Polsce jest nowatorskie i efektywne wykorzystanie danych geoprzestrzennych, tak aby użytkownicy serwisu mogli jeszcze sprawniej wybierać lokalizacje zakupu lub najmu nieruchomości, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i preferencjami przy wsparciu analizy danych pochodzących z wielu źródeł.
Dla e-point Polska realizacja tego projektu to kolejny etap rozwoju spółki związany z realizacją wartościowych rozwiązań wykorzystujących innowacyjne koncepcje metodologiczne i technologiczne, wykorzystując bogatą wiedzę i doświadczenie zespołu realizującego projekty z tego obszaru.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024