Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

e-point Polska dostarczy dane geoprzestrzenne dla Otodom

O autorze
1 min czytania 2022-07-28

Firma e-point Polska nawiązała współpracę z Otodom w zakresie innowacyjnego wdrożenia rozwiązań wykorzystujących dane geoprzestrzenne, w formacie DaaS (dane jako usługa). Celem projektu będzie ułatwienie użytkownikom serwisu wyszukiwanie lokalizacji również z wykorzystaniem wysokiej jakości aktualnych danych przestrzennych.

Dane jako usługa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina transformacji cyfrowej biznesu, która ma szerokie zastosowanie w analizie danych w wielu sektorach gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku nieruchomości, ale również w handlu, przemysłu czy bankowości. Jak podaje Market Research Future, globalny rynek DaaS osiągnie do 2030 r. wartość na poziomie 61,42 mld dol, z rocznym dynamiką wzrostu na poziomie 36,9%.

Celem projektu realizowanego przez e-point Polska dla Otodom, najpopularniejszego serwisu nieruchomości w Polsce jest nowatorskie i efektywne wykorzystanie danych geoprzestrzennych, tak aby użytkownicy serwisu mogli jeszcze sprawniej wybierać lokalizacje zakupu lub najmu nieruchomości, zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i preferencjami przy wsparciu analizy danych pochodzących z wielu źródeł.

Dla e-point Polska realizacja tego projektu to kolejny etap rozwoju spółki związany z realizacją wartościowych rozwiązań wykorzystujących innowacyjne koncepcje metodologiczne i technologiczne, wykorzystując bogatą wiedzę i doświadczenie zespołu realizującego projekty z tego obszaru.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj