Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poczuj lekkość poszukiwań z nową aplikacją od Nieruchomosci-online.pl

Wyświetlanie cen w terenie, rysowanie na mapie dokładnego obszaru poszukiwań, szybkie notatki przy ogłoszeniach, mobilny asystent poszukiwań – m.in. takie funkcje znajdą użytkownicy w nowej aplikacji portalu Nieruchomosci-online.pl. Narzędzie jest już dostępne bezpłatnie w Google Play i App Store.
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

Nowa aplikacja Nieruchomosci-online.pl ma jeszcze bardziej uprościć proces poszukiwania mieszkania, domu, działki czy lokalu użytkowego. Aby droga do nieruchomości była jak najkrótsza, użytkownik może od teraz nie tylko skorzystać z licznych filtrów wyszukiwarki, ale też wyświetlić wyniki wyszukiwania na mapie. Przestrzenny obraz cen umożliwia więc porównywanie podobnych nieruchomości w różnych dzielnicach. Ponadto użytkownik może zawężać swoje poszukiwania kreśląc palcem dokładnie ten obszar, który najbardziej go interesuje.

mapa nieruchomości

W znalezieniu nieruchomości pomoże też mobilny asystent poszukiwań. Dzięki niemu aplikacja zapamiętuje preferencje użytkownika i „buduje” pulpit z informacji dotyczących ostatnio oglądanych ogłoszeń lub najciekawszych podpowiedzi.

Centrum poszukiwań to także „Ulubione” – miejsce, gdzie wpadają nie tylko intencjonalnie polubione oferty, ale również te, na których wykonano akcję (telefon, wysłanie wiadomości przez formularz, udostępnienie znajomemu). Przy ulubionych ogłoszeniach można też dodawać szybkie notatki ze spostrzeżeniami, pytaniami czy terminami spotkań.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

mobilne centrum poszukiwań

Kolejną ważną funkcjonalnością jest m.in. znana już użytkownikom wyszukiwarka pośredników. Jeśli użytkownik potrzebuje profesjonalnej pomocy w sprzedaży lub kupnie nieruchomości, może skorzystać z dostępnej bazy i znaleźć agenta w najbliższej okolicy. Wyszukiwanie odbywa się według dwóch kryteriów: lokalizacji i specjalizacji (np. mieszkania, grunty, wynajem, inwestowanie).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

agenci na rynku nieruchomości

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za przygotowanie aplikacji odpowiada firma NNV specjalizująca się w tworzeniu rozwiązań z obszaru IT. Spółka jest jednocześnie właścicielem Nieruchomosci-online.pl.

– Poszukiwanie nieruchomości jest jak jazda rollercoasterem. Czasem to długa jazda, pełna zakrętów, zwrotów akcji i powrotów. Są momenty euforii i zwątpienia, nadziei i niepewności. Od lat towarzyszymy użytkownikom w tym procesie, a ich doświadczenia stawiamy na pierwszym miejscu. Tworząc nową odsłonę aplikacji, chcieliśmy, aby przestrzeń spotkań sprzedających z kupującymi była jeszcze bardziej przejrzysta, a sam proces poszukiwania nieruchomości jeszcze lepiej zorganizowany i skuteczny – mówi Michał Kurczycki, CEO NNV i dyrektor zarządzający portalu.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

 

Artykuł powstał we współpracy z Nieruchomości-online.pl.