Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023 – gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie

Remigiusz Maciaszek, Adam „Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof „NRGeek” Micielski oraz 18 innych polskich gamerów stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na strony kalendarza GAMETELMENI 2023, który wesprze Ukrainę.
O autorze
2 min czytania 2022-07-29

Pierwsza edycja charytatywnego kalendarza

GAMETELMENI 2023 to pierwsza edycja charytatywnej inicjatywy, której myślą przewodnią jest ukazanie przedstawicieli polskiego świata szeroko pojętego gamingu w eleganckich odsłonach. Przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka oraz pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak stanęło 21 osobistości związanych z polskim gamingiem. Ich wizerunki trafiły na strony wyjątkowego charytatywnego kalendarza, którego przedsprzedaż wystartowała w piątek 29 lipca.

Można go nabyć w wariancie cyfrowym za 49 zł lub w formie fizycznej za 89 zł (cena nie zawiera kosztów wysyłki) na stronie internetowej projektu gametelmeni.pl. Przedsprzedaż pierwszej wersji potrwa do końca września, natomiast drugiej do wyczerpania zapasów. Wysyłka jest zaplanowana na październik 2022 roku. 

Cel: pomoc Ukrainie i jej obywatelom

Zysk ze sprzedaży kalendarza GAMETELMENI 2023 zostanie przekazany na pomoc Ukrainie i jej obywatelom, bezpośrednio na konto PAH-Polska Akcja Humanitarna. Po zakończeniu projektu jego rozliczenie zostanie publicznie udostępnione na stronie internetowej gametelmeni.pl.

Koncepcja kalendarza gametelmenów narodziła się w mojej głowie już kilka lat temu. Zawsze jednak brakowało czasu i motywacji na jego realizację. Bodźcem do działania okazała się chęć zrobienia czegoś, co mogłaby zjednoczyć społeczność graczy i realnie wpłynąć na wsparcie naszych wschodnich sąsiadów. Mam to szczęście, że otaczam się kreatywnymi i pełnymi pasji ludźmi, więc wystarczył jeden telefon i jedno spotkanie z Natalią, Konstancją, Patrycją, Łukaszem i Jędrzejem, aby od pomysłu przejść do realizacji. Genezę tej inicjatywy trafnie oddają słowa Konstancji: Kalendarz GAMETELMENI narodził się z jednej myśli, a powstał dzięki pracy wielu rąk – wyjaśnia Jacek Bober, pomysłodawca projektu.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Osobistości związane z polskim gamingiem

Na stronach kalendarza GAMETELMENI 2023 będzie można zobaczyć wizerunki aż 21 osobistości związanych z polskim gamingiem, wśród których są m.in. influencerzy, dziennikarze czy twórcy gier.

Są nimi kolejno: Adam „Fanggotten” Wawrzyński, Arkadiusz „Dark Archon” Kamiński, Arkadiusz Reikowski, Dorian Loewe, Jakub „Pan KuBaka” Karaś, Jędrzej Szweda-Smok, Joanna Tarasek, Julia Sobieska „Serafine”, Kacper Pitala, Krzysztof „Bastian” Freudenberger, Krzysztof „NRGeek” Micielski, Liz Katrin, Maciej „Dżej” Jaworski, Mateusz „Arasz” Araszkiewicz, Mateusz „Pan Mateusz” Działowski, Patrycja Smok-Sweda, Rafał „Demonidias” Nawrocki, Remigiusz Maciaszek, Ryszard „Rysław” Chojnowski, Szymon „Hed” Liebert, Zbigniew „Redaktor Kebab” Piotrowicz. Sylwetki wszystkich wymienionych osób można znaleźć na stronie internetowej gametelmeni.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W LTTM angażujemy się w pomoc Ukrainie od samego początku wojny, jednak bez bezinteresownego zaangażowania naszych twórców i pracowników efektywność tej pomocy byłaby zdecydowanie mniejsza. Jestem niezmiernie dumny, mogąc pracować z tak świetnymi i zaangażowanymi ludźmi wykorzystującymi swój wpływ w tak ważnym celu – komentuje Paweł Stano, prezes grupy LTTM (LifeTube, Gameset), która reprezentuje część twórców biorących udział w projekcie.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się