Tomasz Kubiak jest doświadczonym managerem z ponad 20-letnim stażem w obszarze kontrolingu, finansów oraz analityki. Przez 21 lat był związany z Bankiem Pekao S.A., gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję CFO i Wiceprezesa Zarządu Banku. Swoją karierę rozpoczął w kontrolingu, zajmując kolejno stanowiska eksperckie i zarządcze w obszarach finansów, rachunkowości, zarządzania ryzykiem i zarządzania kapitałem, a także budowy hurtowni danych oraz ich analizy. W latach 2017–2021 zasiadał w radach nadzorczych spółek Grupy Pekao S.A., w tym w Pekao Banku Hipotecznym (przewodniczący od 2017 i członek 2011-2015), Pekao Leasing, Pekao Investement Banking i Pekao Investement Management.
Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej. Posiada także certyfikaty CFA (Chartered Financial Analyst) przyznawany przez amerykańskie stowarzyszenie CFA Institute oraz PRM (Profesional Risk Manager). Został uhonorowany Award of Merit – nagrodą przyznawaną przez The Professional Risk Managers’ International Association.
Zobacz również
Jednym z celów strategicznych naszej Grupy jest budowa kompetencji analitycznych i cyfrowych oraz połączenie ich ze strategicznym zarządzaniem finansami, co pozwoli nam osiągnąć doskonałość operacyjną. Dołączenie do naszego e-commerce’owego ramienia w Grupie – Frisco.pl osoby, która łączy oba te obszary kompetencyjne, mocno zbliża nas do tego celu i pozwala na budowanie modeli, z których będziemy mogli korzystać jako cała Grupa poprzez transfer wiedzy i budowanie synergii w tym obszarze – mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash oraz przewodniczący rady nadzorczej Frisco.pl.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Bardzo się cieszę, że do zespołu Frisco.pl dołącza tak doświadczony manager. Mamy niezwykle ambitne plany związane z rozwojem obecności Frisco.pl w miastach, w których rozpoczęliśmy działalność w ostatnich dwóch latach oraz dynamicznym wzrostem bazy nowych klientów naszego sklepu. Chcemy utrzymać pozycję lidera w Warszawie, a także budować przywiązanie do marki wszystkich naszych klientów, dostarczając im najwyższą jakość usługi oraz oferowanych produktów w bardzo konkurencyjnych cenach – dodaje Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing