Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karol Okrasa i Agnieszka Grzelak wystąpią w Street Food LIVE Show sieci Lidl

Już 8 sierpnia o godzinie 20:00, podczas live'a w mediach społecznościowych Lidl Polska, Karol Okrasa wraz z Agnieszką Grzelak przygotują trzy szybkie i proste dania z makaronu, inspirowane różnymi regionami Azji, oraz opowiedzą o swoich dalekich podróżach.
O autorze
1 min czytania 2022-08-02

Kuchnia azjatycka charakteryzuje się ogromnym bogactwem smaków i zapachów. Każdy naród zamieszkujący ten ogromny kontynent ma swoją własną, sztandarową potrawę, ale czymś, co łączy je wszystkie, są dania z makaronu. Często można je kupić na ulicznych straganach i w przydrożnych knajpkach, ale na szczęście nie trzeba wybierać się w podróż do Bangkoku czy Pekinu, aby poznać ich wyjątkowy smak. W regiony Azji przeniesiemy się już 8 sierpnia o godzinie 20:00 podczas LIVE na mediach społecznościowych Lidl Polska. 

Transmisja LIVE odbędzie się na Facebooku, Instagramie i kanale YouTube Lidl Polska. Oprócz Karola Okrasy w studiu pojawi się Agnieszka Grzelak – znana youtuberka oraz blogerka, przejawiająca pasję do podróży i kulinarnych odkryć. Oboje nie tylko opowiedzą o trzech wspomnianych, „ulicznych” potrawach z makaronu, ale także pokażą krok po kroku, jak należy je przyrządzać.

Aby zrobić to samodzielnie, wystarczy poszukać w sklepach Lidl Polska produktów marki VITASIA, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Uczestnicy transmisji LIVE kupią wybrane z nich jeszcze taniej, ponieważ po zeskanowaniu kodu QR podczas streamu, otrzymają specjalny kupon rabatowy w aplikacji Lidl Plus. A jeśli komuś szczególnie dopisze szczęście, wygra jeden z bonów na zakupy w sklepach Lidl Polska w ramach konkursu, którego zasady zostaną ogłoszone na tym samym profilu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj