Współpraca Grupy Płodni.com z działem komunikacji wewnętrznej i CSR w obszarze działań EB dla marki Sinsay rozpoczęła się od stworzenia strategii komunikacji tego brandu jako pracodawcy. Jej efektem jest m.in. realizowana obecnie kampania employer brandingowa #SinsayPeople, która przedstawia historie osób pracujących w zespole Sinsay przez pryzmat ich osobowości i pasji, które łączą z rozwojem zawodowym.
Grupa Płodni.com odpowiada zarówno za jej koncepcję, jak i kompleksową koordynację, a także produkcję contentu (w tym spotów video), działania z zakresu performance marketingu oraz prowadzenie EB-owego profilu Kariera Sinsay na Facebooku. Do zadań Grupy Płodni.com należy także prowadzenie działań SEO (w tym rozbudowa profilu linkowego i stała analiza jego jakości).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024