Heineken stworzył buty z piwem w środku

Heineken stworzył buty z piwem w środku
Marka piwa stworzyła Heinekicks, czyli buty stworzone do „chodzenia po piwie”. Ich podeszwy zostały wypełnione złotym trunkiem, a do każdej pary jest dołączony otwieracz do butelek.
O autorze
1 min czytania 2022-08-04

fot. instagram.com/theheinekencompany

Heineken świętuje wprowadzenie na rynek swojego nowego piwa o nazwie Heineken Silver. Po otwarciu wirtualnego browaru w Decentralandzie oraz kampanii promującej „prawdziwe piwo” przyszedł czas na stworzenie nowego, nietypowego gadżetu – butów z piwem. W tym celu marka połączyła siły z agencją kreatywną Le Pub oraz agencją BBH Singapore.

Heinekicks to sneakersy zaprojektowane przez sławnego projektanta Dominica Ciambrone, znanego również jako „The Shoe Surgeon”. Buty zostały wykończone zielonymi, czerwonymi i srebrnymi elementami, nawiązującymi do logo brandu.

Jednak to, co sprawia, że sneakersy są wyjątkowe, to prawdziwe piwo Heineken Silver zamknięte w przezroczystej podeszwie. Marka zadbała również o drobny element dla miłośników piwa  – w języku buta został ukryty metalowy otwieracz do butelek. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez The HEINEKEN Company (@theheinekencompany)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
W Heineken zawsze popieraliśmy zmiany. Wprowadzenie na rynek Heineken Silver jest tego świadectwem, a limitowana edycja Heinekicks jest przejawem ciągłego dążenia marki do innowacji  – mówi Gerald Yeo, dyrektor ds. marketingu w Asia Pacific Breweries Singapore.
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Heineken Singapore (@heinekensg)

Na rynek trafią tylko 32 pary Heinekicksów, a sprzedaż pierwszych 7 par ruszy jeszcze w tym roku. Marka zaprezentuje swój nietypowy produkt po raz pierwszy podczas eventu Project Future w Singapurze w dniach 10–15 sierpnia. Buty Heinekena z pewnością przypadną do gustu kolekcjonerom nietypowych sneakersów. Czy jednak marki powinny podążać za trendem tworzenia mało przydatnych gadżetów?