#ToDziecinnieProste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie

Kampania #ToDziecinnieProste, promująca wartości Banku Gospodarstwa Krajowego: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność, to jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

BGK otrzymał złoto w kategorii najlepsza komunikacja wewnętrzna w sektorze finansowym. Nagrodę podczas oficjalnej gali w Londynie odebrali Piotr Miller – ekspert komunikacji wewnętrznej i lider projektu oraz Edyta Blachowska, menedżer ZKW (na zdjęciu).

Kampania #ToDziecinnieProste powstała po to, aby pracownicy mogli lepiej zrozumieć wartości BGK. Przez 7 dni, w wewnętrznej telewizji pt. Tydzień Wartości, pracownicy oraz ich dzieci prezentowali, jak rozumieją otwartość, zespołowość i odpowiedzialność poprzez bezkosztowe projekty, które wspólnie przygotowywali. Były to m.in. teatrzyk kukiełkowy, wywiad telewizyjny czy piosenki. Dodatkowo, córka jednego z pracowników przeprowadziła wywiad z zarządem. 

Internal Communication and Engagment Awards to nie pierwsze wyróżnienie dla #ToDziecinnieProste. Kampania znalazła się również na shortliście Digital Communication Award w kategorii komunikacja wewnętrzna, European Excellence Award w kategorii komunikacja zmiany oraz zdobyła wyróżnienie w polskim konkursie Employer Branding Excellence Award w kategorii kampania wewnętrzna.

 Te nagrody to efekt pracy całego ZKW – pomysłowości, sposobu realizacji kampanii oraz osiągniętych wyników. Cieszę się, że poprzez takie projekty angażujemy pracowników. Znamy swoją grupę odbiorców i wiemy w jaki sposób oraz jakimi kanałami najlepiej do niej dotrzeć – wykorzystując nowoczesne i kreatywne rozwiązania – powiedziała Edyta Blachowska, menedżer ZKW w Banku Gospodarstwa Krajowego.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, w tym roku Zespół Komunikacji Wewnętrznej otrzymał złoto w konkursie Global Eventex Awards w kategorii green event za Dzień Pracownika. Motywem przewodnim tegorocznego święta pracowników był zrównoważony rozwój. W scenografii zamiast wydruków banerowych zastosowano projekcję. Do obicia sceny wykorzystano sklejkę, która służyła również przy innych wydarzeniach. Do dekoracji sali wypożyczono kwiaty, a z materiałów ze scenografii pracownicy zrobili ule dla pszczół.

Słuchaj podcastu NowyMarketing