Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marka Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra

Goodvalley – producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra, aby jeszcze bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Wraz z nową nazwą do portfolio wprowadzone zostały nowe produkty.
O autorze
1 min czytania 2022-08-08

Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w harmonii z naturą, w systemie produkcji od pola do stołu. Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają najwyższej jakości produkty mięsne.

– Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi– mówi Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra.

Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki, które jeszcze bardziej wpisuje się w oczekiwania konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj