Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kamil Stoch w serii podcastów „ATLAS Mówi”

Kamil Stoch po raz pierwszy w tak otwarty sposób opowiada o sporcie, życiu i współpracy z marką ATLAS, a także roli sponsora w życiu sportowca. Format podzielony został na część sportową, prywatną i marketingową, w której skoczek narciarski opowie o współpracy z marką Atlas.
O autorze
2 min czytania 2022-08-08

ATLAS od 2015 roku jest głównym sponsorem Kamila Stocha. Nasz najbardziej utytułowany skoczek narciarski od początku współpracy podkreślał, jak ważna jest dla niego kooperacja z polską, rodzimą firmą. ATLAS natomiast nie tylko sponsoruje działania Kamila, ale też aktywnie zaprasza go do różnych działań marketingowych, w które Mistrz chętnie się angażuje. Można powiedzieć, że ta wzorcowa współpraca sponsor – sportowiec, wypełniona jest mnóstwem wspólnych, kreatywnych aktywności.

ATLAS Mówi z udziałem Kamila Stocha

Tym razem Kamil Stoch został zaproszony do podcastu „ATLAS Mówi”. Jest to ciekawa inicjatywa działu komunikacji marki ATLAS, do której zapraszani są inspirujący goście i w ramach której poruszane są ciekawe tematy. Kamil będzie gościem aż kilku najbliższych odcinków tego formatu. Trzykrotny Mistrz Olimpijski, dwukrotny Mistrz Świata, dwukrotny zdobywca Kryształkowej Kuli, najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, a jednocześnie wieloletni Ambasador marki ATLAS w trakcie rozmów z redaktorkami marki ATLAS  podzielił się ciekawostkami ze swojego sportowego, ale i prywatnego życia. W ten sposób powstało pięć odcinków – wyjątkowe rozmowy, o sporcie, życiu i współpracy z Atlasem.

Po raz pierwszy w historii Kamil Stoch udzielił tak głębokiego i szczegółowego wywiadu, w którym opowiada o życiu, zdradza ciekawostki kadrowe i mówi o naszej współpracy. Postawiliśmy na nowoczesną i bardzo popularną obecnie formę przekazu, jaką są wideo podcasty. Każdy z odcinków to oddzielna historia, opowiedziana przez Mistrza. Nie zabrakło w niej prawdziwych, niepublikowanych dotąd smaczków z życia Kamila. Myślę, że to nie lada gratka dla jego fanów. A wiemy, że wśród naszych Fachowców jest wielu wielbicieli naszego Ambasadora. Już niebawem wszystkie wideo podcasty będą dostępne na naszym kanale „Atlas Mówi” na YouTube mówi Aneta Dobrzańska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.

Na pierwszy ogień – sport

W bloku sportowym, składającym się z dwóch odcinków, Kamil Stoch opowiedział o tajnikach skoków narciarskich, a także o tym co robić, by osiągnąć sukces. Zapytany o składowe dobrego sezonu i co sprawia mu największą frajdę, podkreślał, że dla sportowca czy kibiców najważniejszą składową są wyniki. Stoch mówił, że po każdym sezonie analizuje swoją skuteczność i sprawdza, co jeszcze może poprawić w technice skoku. Zapytany o największy sukces stwierdził, że była nim pierwsza wygrana w Pucharze Świata – zawody odbywały się w rodzinnej miejscowości Kamila. Wspominał atmosferę, reakcję publiczności i ciepło, z jakim się spotkał. Mistrz podkreślił też, że jego wynik, jest efektem pracy całego zespołu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W podcaście padły także pytania o mity dotyczące życia skoczka, o strach na skoczni, o skok idealny i najtrudniejszy sezon. Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszym odcinku, dostępnym tutaj: Atlas Mówi Kamil Stoch o sporcie – cz. I – YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Drugi odcinek będzie kontynuacją części o sporcie. Kolejny podcast poświęcony został ciekawostkom z życia prywatnego. W ostatnim bloku tematycznym poświęconym współpracy skoczka z marką ATLAS, udział weźmie także żona Kamila – Ewa Bilan-Stoch.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rozmowy prowadzą Natalia Maślanka i Olga Kabała z działu komunikacji branżowej marki ATLAS. Odcinki znaleźć można na kanale Atlas na YouTube.pl: youtube.com/c/atlaspolska.