Do obowiązków Justyny Bednarek-Roszkowskiej będą należały m.in.: planowanie i egzekucja strategii sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów w ramach obsługi platformy Twitter oraz nadzorowanie wyników sprzedażowych teamu i jego rozwoju. Dotychczas zajmowała analogiczne stanowisko, LinkedIn Sales Lead, odpowiadając za platformę LinkedIn. W Httpool pracuje od 2019 r.
Będzie raportowała do Justyny Duszyńskiej, CEO Httpool Polska.
Zobacz również
Justyna Bednarek-Roszkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę zawodową zaczynała w Biurze Reklamy TVP, a następnie przez 9 lat pracowała w Atmedia Poland, m.in. jako channel account director. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę na stanowisku head of ad sales w Eleven Sports Network oraz jako video project manager w Ringier Axel Springer Polska.
Jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologii Społecznej. Posiada certyfikat Dimaq Professional.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]