Do obowiązków Justyny Bednarek-Roszkowskiej będą należały m.in.: planowanie i egzekucja strategii sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów w ramach obsługi platformy Twitter oraz nadzorowanie wyników sprzedażowych teamu i jego rozwoju. Dotychczas zajmowała analogiczne stanowisko, LinkedIn Sales Lead, odpowiadając za platformę LinkedIn. W Httpool pracuje od 2019 r.
Będzie raportowała do Justyny Duszyńskiej, CEO Httpool Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Justyna Bednarek-Roszkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę zawodową zaczynała w Biurze Reklamy TVP, a następnie przez 9 lat pracowała w Atmedia Poland, m.in. jako channel account director. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę na stanowisku head of ad sales w Eleven Sports Network oraz jako video project manager w Ringier Axel Springer Polska.
Jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologii Społecznej. Posiada certyfikat Dimaq Professional.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024