Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Alfa Romeo współpracuje z Robertem Makłowiczem, promując nowego SUV-a

Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.
O autorze
1 min czytania 2022-08-10

Wykwintny smak motoryzacji

Robert Makłowicz to nie tylko znany popularyzator tradycji kulinarnych, ale też miłośnik samochodów Alfa Romeo. Jego autentyczne przywiązanie do marki zachęciło nas do podjęcia współpracy i zaproponowania realizacji odcinków, w których pojawi się nowy model Tonale. Oryginalna włoska sceneria oraz talent Roberta Makłowicza do opowiadania historii pozwoliły na stworzenie wyjątkowego klimatu dla przedstawienia marki i naszego premierowego modelu Tonale – powiedziała Beata Geneja, communication manager Alfa Romeo & DS.

W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym możemy obejrzeć m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki, w której niebagatelną rolę odgrywało połączenie tradycji regionu Lombardii z nowatorskim designem.

Z kolei drugi odcinek to podróż po okolicach pięknego jeziora Como. Zarówno Mediolan, jak i malownicze trasy wokół Como, Robert Makłowicz przemierza w Alfie Romeo Tonale. Część zdjęć zrealizowana była z wnętrza samochodu i z drona. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz na kanałach socialowych Alfa Romeo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się agencja Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada agencja mediowa Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing