Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła „Klasa otwarta by Empik”. W planie lekcji zajęcia z ZetKacprem, Janiną Daily, Olą PS i Adamem Mirkiem

Empik wystartował z cyklem interaktywnych live’ów „Klasa otwarta by Empik”. Udział w projekcie wzięli znani twórcy internetowi, którzy przez cały sierpień, co środę, wcielają się w rolę nauczycieli podczas 45-minutowych lekcji. Projekt jest częścią kampanii „Wszystko w temacie szkoły".
O autorze
2 min czytania 2022-08-11

Empik nieodłącznie kojarzy się z powrotem do szkoły – to tutaj dzieci i rodzice kierują się w poszukiwaniu nowych przyborów szkolnych, podręczników czy inspiracji do pokoju ucznia. W tym roku, obok licznych aktywacji w mediach społecznościowych, w tym przewodników po wyprawce i unikalnych kolekcjach szkolnych Empiku, marka postawiła również na działania niestandardowe we współpracy z influencerami. „Klasa otwarta” to seria live’ów prowadzonych jednocześnie na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz na YouTubie.

Empik zaprosił do współpracy topowych twórców internetowych, którzy przez cały sierpień, co środę, o godzinie 18:00 łączą się z „uczniami” ze specjalnie przygotowanego studia. Każda 45-minutowa lekcja prowadzona jest przez innego „nauczyciela” i ma formę interaktywnej transmisji. W ubiegłym tygodniu widzowie mogli uczestniczyć w pierwszym live’ie z ZetKacprem, znanym przede wszystkim z roli tiktokowej nauczycielki „Pani Bożenki”. Dla tych, którzy przegapili lekcję – nic straconego! Nagrania z każdych zajęć będą dostępne na Facebooku i kanale Youtube Empiku. 

W planie lekcji jeszcze przed nami: Janina DailyCzy da się zmierzyć szczęście linijką? (10.08), Ola PS: Ugryźmy angielski z innej strony! (24.08) i Adam MirekNie tylko woda i sól – kuchenne laboratorium chemiczne (31.08).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Postawiliśmy na format interaktywnych, angażujących live’ów – zależało nam bardzo, żeby widzowie „Klasy otwartej” nie tylko mogli obejrzeć filmik z udziałem ulubionego twórcy, ale również zadać mu pytanie, zostawić kilka słów czy po prostu zgłosić swoją obecność, jak to w szkole. W ten sposób chcemy umilić im tę drugą połowę wakacji i zbliżający się wielkimi krokami 1 września – mówi Joanna Urbanowska, social media & influencer marketing manager w Empiku. I dodaje – Przy wyborze prowadzących kierowaliśmy się nie tylko zróżnicowaniem tematów, które poruszą podczas spotkań, ale także sposobem prowadzenia lekcji, łączącym wiedzę i merytoryczne przygotowanie z dużą dawką humoru i zrozumiałym językiem. Klasa Empiku jest otwarta pod wieloma względami – to zarówno przystępność i otwartość na różnorodne tematy, od ciekawostek z dziedziny fizyki i chemii po godzinę wychowawczą, jak również otwartość w znaczeniu dostępności dla wszystkich, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Spotkania na Facebooku, Youtubie i TikToku są również tłumaczone na język migowy. 

Wszystko w temacie powrotu do szkoły

Projekt „Klasa otwarta” jest elementem kampanii Back to school Empiku. Składają się na nią również cykle postów Wszystko w temacie wyprawki i pokoju ucznia, które mają pomóc uczniom w wyborze odpowiednich, zgodnych z trendami i indywidualnymi upodobaniami przyborów szkolnych, np. Wszystko w temacie szkolnej wyprawki dla gamera czy pokoju sportowca. Empik zorganizuje również specjalny konkurs, w którym do wygrania będzie 5 szkolnych wyprawek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto marka aktywnie działa na TikToku, gdzie regularnie publikuje viralowe filmiki z udziałem pracowników Empiku oraz influencerów. W ramach przygotowań do nowego roku szkolnego, na kanale pojawią się m.in. kolejne TikToki prezentujące w niestandardowy sposób unikalne kolekcje szkolne Empiku, a także ilustrujące w humorystyczny sposób dylematy zakupowe każdego ucznia i rodzica.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się