Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Letni wypoczynek w Sprandi Tenis Club

O autorze
1 min czytania 2022-08-12

9 sierpnia na warszawskim korcie Legii odbyło się wyjątkowe spotkanie zorganizowane przez markę Sprandi z okazji premiery kolekcji na sezon jesień-zima 2022. Zgodnie z przesłaniem kampanii „Take a breath”, marka zaprosiła gości do aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu oraz relaksu w gronie przyjaciół.

Najnowsza kampania Sprandi „Take a Breath” celebruje ideę self care. Po błogim odpoczynku, nadszedł czas na aktywność fizyczną, wzrost endorfin i beztroską radość w gronie najbliższych. Zgodnie z tą myślą, marka Sprandi zaprosiła swoich przyjaciół i ambasadorów, by aktywnie celebrować czas na świeżym powietrzu. Marka rzuciła wyzwanie wspólnego meczu na korcie tenisowym, jak również zadbała o wypoczynek zgromadzonych gości.

Oprócz wspólnej gry w tenisa, uczestnicy spotkania mieli możliwość personalizacji akcesoriów Sprandi. Na uczestników spotkania czekała strefa relaksu, niebieska strefa foto oraz food court oferujący sygnowane napoje, hot dogi w amerykańskim stylu czy niebieskie lody Sprandi.

Podczas spotkania zostały zaprezentowane elementy najnowszej kolekcji Sprandi na sezon jesień-zima 2022. Pionier stylu athleisure na zbliżający się sezon przygotował komfortowe joggery, bluzy i t-shirty. Nie zabrakło również wygodnych sneakersów nawiązujących do aktualnych trendów w modzie. Nową kolekcję uzupełniają stylowe dodatki: sportowe torby, skarpety czy czapki z daszkiem z logo marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tego dnia marka Sprandi postawiła na aktywny wypoczynek i celebrowanie wolnego czasu w dużym gronie przyjaciół. Wśród zaproszonych gości znaleźli się influencerzy z całej Europy, m.in. z Czech, Węgier czy Słowacji. We wspólnej rozgrywce tenisowej wzięli udział również Joanna Horodyńska, Jan Wieteska, Malwina Wędzikowska, Artur Sikorski, Ofelia, Kamil Szymczak, Marta Dyks i Radek Pestka.

Jeżeli chcecie poczuć klimat kampanii Sprandi na sezon jesień/zima 2022 koniecznie wpadnijcie do wyjątkowej strefy Sprandi przy barze Newonce w Warszawie! Zapraszamy do czwartku, 18 sierpnia!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ubrania i dodatki z najnowszej kolekcji Sprandi są dostępne w salonach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.