TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Ogarnij po swojemu” – nowa kampania Allegro dla GenZ

O autorze
1 min czytania 2022-08-12

Gdy wchodzisz w dorosłość, masz do ogarnięcia wiele spraw – tych ważnych i tych codziennych. Celem kampanii „Ogarnij po swojemu” była zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Komunikacja pokazuje młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają. W tym celu powstały wykorzystane w digitalu materiały video, dedykowany landing page oraz spoty audio na platformę Spotify. 

Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji. Precyzyjnie profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro.

Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dedykowany landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu –Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj