Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Ogarnij po swojemu” – nowa kampania Allegro dla GenZ

O autorze
1 min czytania 2022-08-12

Gdy wchodzisz w dorosłość, masz do ogarnięcia wiele spraw – tych ważnych i tych codziennych. Celem kampanii „Ogarnij po swojemu” była zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Komunikacja pokazuje młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają. W tym celu powstały wykorzystane w digitalu materiały video, dedykowany landing page oraz spoty audio na platformę Spotify. 

Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji. Precyzyjnie profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro.

Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dedykowany landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu –Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj