„Wiersz Powszedni” – kolejny nietypowy projekt na opakowaniach pieczywa w Piekarni Szwajcarskiej

Wiersze i baśniowe grafiki na torebkach z pieczywem? Nie od dziś mówimy o konsumpcji kultury - dlaczego by, z przymrużeniem oka, nie zajadać się świeżą bułką, czytając Asnyka? Wiersz powszedni to małe, krótkie spotkanie z kulturą - przy porannej kawie lub w popołudniowym biegu przez miasto.
O autorze
1 min czytania 2014-09-10

Już od września w warszawskich piekarniach zakupione pieczywo będzie opakowane w … poezję lub grafikę.

W projekcie przedstawione są polskie wiersze z domeny publicznej, zaprezentowane w typograficznej interpretacji. Równolegle, na dużych opakowaniach  znajdują się grafiki i szkice. Oszczędna kolorystyka i papier pakowy są dla nich idealnym tłem. Cykl graficzny w ramach projektu „Wiersz Powszedni”, rozpoczyna się motywami baśniowymi.

„Wszystko zaczęło się od projektu, który zrealizowaliśmy wspólnie z portalem Literatur.pl” – opowiada Monika Borysiak, specjalista ds. marketingu handlowego w Inter Europol Piekarnia Szwajcarska – “Pomysł bardzo nam się spodobał i kiedy Leniva Studio zaproponowało nam uczestnictwo w projekcie „Wiersz Powszedni”, od razu zdecydowaliśmy się w nim uczestniczyć.”

Projekt rozpoczyna się we wrześniu 2014 roku i będzie kontynuowany w następnych miesiącach. Organizatorzy są otwarci na opinie konsumentów – w tym na propozycje kolejnych wierszy i grafik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomysł oraz realizację odpowiedzialna jest Leniva Studio.

Więcej na stronie oraz na FanPage’u.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się