Ruszył Papaya Internship Programme. Trzy osoby na stażu w zespole Papaya Films

Papaya Internship Programme to 6-miesięczny międzynarodowy projekt, którego celem jest stworzenie szansy na rozwój kariery w branży reklamowej dla osób z grup niedostatecznie reprezentowanych. Główną ideą inicjatywy autorstwa Papaya Films, jest wspieranie różnorodności.
O autorze
1 min czytania 2022-09-02

W pierwszej edycji programu, do stażu w warszawskim zespole Papaya Films zaproszono trzy osoby. Od połowy lipca zespół produkcyjny wspierają Anna Doshchanska oraz Vlada Herasymchuk. Trzecia osoba, Bogumiła Gręda, dołączyła do zespołu people & sustainability.

Cieszymy się, że nasz zespół powiększył się o kreatywne i pełne zapału osoby. W pierwszej kolejności dostrzegamy ich ogromny potencjał, wszystko inne schodzi na dalszy plan. Z drugiej strony, jesteśmy dumni, że Papaya Internship Programme został zaplanowany i zrealizowany oddolnie przez osoby pracujące w Papaya w bardzo różnych zespołach i na różnych stanowiskach. Chciałabym z tego miejsca podziękować wszystkim zaangażowanym w ten proces – komentuje inicjatywę Justyna Górniak, chief people&sustanaibilty officer.

W ramach Papaya Internship Programme, oprócz wynagrodzenia i ubezpieczenia zdrowotnego, Papaya Films zapewnia również kurs językowy na osób niepolskojęzycznych. Ponadto firma pomogła w relokacji i w legalizacji pracy, a dla jednej z uczestników programu pokryła 2-miesięczny koszt zakwaterowania.

Jak zapowiadają przedstawiciele Papaya, program stażowy to nie jedyna inicjatywa mająca na celu wspieranie różnorodności i równości w firmie oraz w branży. W najbliższym czasie zostanie zrealizowana kolejna seria warsztatów z języka inkluzywnego, nieświadomych nastawień, mikroagresji i mikroafirmacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj