Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jesteśmy dla Ciebie – nowa kampania E.ON Polska

Wystartowała kampania E.ON, która uświadamia z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.
O autorze
1 min czytania 2022-09-05

Kampania E.ON ma niestandardową formę, ponieważ odbiorcy mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.

W E.ON klienci są dla nas najważniejsi. Nasza obsługa jest na najwyższym poziomie, szybka i kompetentna. Znamy naszych klientów, wiemy, że tego od nas oczekują. Dzięki takiemu podejściu i naszym rozwiązaniom online mogą szybko i bezproblemowo załatwić swoje sprawy. Regularnie badamy ich satysfakcję i cieszymy, że wyniki to potwierdzają. Realizujemy ankiety, do których zapraszamy losowo wybranych klientów. Widzimy w nich, że zauważają i doceniają rozwiązania, które oferujemy. Podkreślają też wysoką jakość komunikacji z naszymi doradcami – podkreśla Piotr Bonecki, menedżer marketingu w E.ON Polska.
Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + JUNG v . MATT.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, która w wyniku wygranego przetargu z sukcesem przeprowadziła rebranding innogy w E.ON. Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się