Naoczni świadkowie naszego życia – serialowych maratonów, długiej pracy przed komputerem, klimatyzacji w biurze, czy porządków na zakurzonym strychu – oczy. I mimo, że są bardzo delikatne, rzadko dajemy im taryfę ulgową.
Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu, dzięki czemu można ją rozwijać na kolejne SKU. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli Starazolin.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncept i realizacja kampanii: Opus B. Producent: Dynamo. Reżyser: Monika Kmita.