Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła kampania marki Starazolin

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Starazolin – kropli na różne dolegliwości oczu. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.
O autorze
0 min czytania 2022-09-05

Naoczni świadkowie naszego życia – serialowych maratonów, długiej pracy przed komputerem, klimatyzacji w biurze, czy porządków na zakurzonym strychu – oczy.  I mimo, że są bardzo delikatne, rzadko dajemy im taryfę ulgową.

Ważnym elementem stworzonej platformy kreatywnej jest kod kolorystyczny dopasowany do opakowania produktu, dzięki czemu można ją rozwijać na kolejne SKU. Kody kolorystyczne mają na celu ułatwienie farmaceucie rekomendacji, a pacjentowi zakupu odpowiednich kropli Starazolin.

Koncept i realizacja kampanii: Opus B. Producent: Dynamo. Reżyser: Monika Kmita.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj