Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

BBC Earth z nową platformą komunikacyjną

Platforma kreatywna: „Jesteś częścią czegoś większego – BBC Earth” bazuje na potrzebie przynależności i poczuciu, że natura jest wielka i potężna, a my jesteśmy jej częścią.
O autorze
1 min czytania 2022-09-06

BBC Studios jest niekwestionowanym globalnym liderem w tworzeniu produkcji przyrodniczych – majestatyczne kadry ze świata roślin i zwierząt emitowane w BBC Earth kształtują wrażliwość na piękno przyrody i postawy proekologiczne kolejnych pokoleń.

Startująca właśnie pierwsza kampania equity tego kanału w Polsce ma za zadanie podkreślić jakość i szeroką ofertę programową stacji, a poprzez powiązanie naszego codziennego życia z kadrami z produkcji BBC Earth unaocznić to, jak podobne i bliskie bywają nasze na pozór odmienne światy, ten dzikiej natury (BBC Earth) i ten nasz, ludzi.

Działania kampanijne zaplanowane są w kilku fazach na przestrzeni 2022 i 2023 roku. We wrześniu wystartowała I faza – kampania equity oparta na serii key visuali, które można oglądać na nośnikach OOH w największych miastach w Polsce, w internecie oraz na platformach social media

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie na wybranych platformach VOD, TouTube i w ekosystemie reklamowym mety emitowane są spoty equity 15” i 30”  i 6”.

Za strategię, idee kreatywną, wdrożenie kampanii, zakup mediów i działania influencerskie odpowiada agencja Digital Kingdom, która w wyniku wygranego w czerwcu tego roku przetargu obroniła budżet BBC Earth i poszerzyła dotychczasową współpracę z Klientem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się