Ruszyła jesienna kampania opon całorocznych Continental

Na początku września wystartowała jesienna odsłona kampanii producenta opon Continental. Osią działań prowadzonych w internecie jest spot video przygotowany przez agencję MADOGZ.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Jesienna kampania Continental ma na celu promocję oferty segmentu All Season, a także wzmacnianie wizerunku marki jako sprawdzonego producenta niezawodnych opon.

Centralnym punktem kampanii jest spot video, który stanowi kontynuację serii rozpoczętej przez markę Continental wiosną tego roku. Bohaterami serii są sąsiedzi Conrad i Jacuś. Conrad jest uporządkowany i pewny siebie, zawsze wszystko sprawdza i dokładnie planuje swoje działania. Natomiast Jacuś jest chaotyczny, a jego życie pełne jest przypadkowości i nieoczekiwanych zdarzeń. Zestawienie dwóch kontrastujących ze sobą postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.

Planując jesienną odsłonę kampanii, postanowiliśmy wyjść poza utarte schematy znane z większości reklam producentów opon. W tym celu zdecydowaliśmy się na kontynuację zapoczątkowanej na wiosnę serii spotów przygotowanych przez agencję MADOGZ. Wiosenna kampania okazała się sukcesem zarówno pod kątem wyróżnialności kreacji na tle branży, jak i pod względem realizacji celów biznesowych. Nie mam wątpliwości, że tak będzie także przy okazji spotu promującego naszą ofertę opon całorocznych – mówi Ewa Zawadzka, brand & digital marketing manager w Continental Opony Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Przygotowując kampanię opon całorocznych, szukaliśmy odpowiedniego kontekstu dla opowiadanej historii, aby możliwe najlepiej podkreślić główne benefity produktu takie jak niezawodność w różnych warunkach i wygodę związaną z brakiem sezonowości. W spocie widzimy zatem dialog bohaterów poświęcony rozterkom sercowym Jacusia. Conrad ze stoickim spokojem wymienia sąsiadowi zalety stałego związku, który musi być jak dobre opony – mówi Tomasz Pastuszka, creative director w MADOGZ.

Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot video, który będzie emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierać będą kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się