Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reserved Autumn Campaign 2022 – romantyzm w wersji ekstremalnej

O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Jesień to najlepszy czas na nowe modowe eksperymenty. Podejmując dyskusję na temat wyrażania siebie poprzez styl, projektanci Reserved zdecydowali, by pokazać jego romantyczny aspekt w sposób przerysowany, wręcz surrealistyczny. Ten romantyzm nie ma w sobie słodyczy: jest dojrzały, świadomy, ekstremalny. Pośród propozycji czarnych, szarych i beżowych wyróżnia się najmodniejszy kolor sezonu: hot pink. Z materiałów w odcieniu energetycznego różu powstały zarówno obszerne płaszcze z dużym kołnierzem, jak i dzianinowe i żakardowe komplety, garnitury lub koktajlowe sukienki.

Kolekcja jesienna jest jednocześnie introwertyczna oraz maksymalistyczna. Otulające i miękkie ubrania zyskały nowe, odważne formy, sylwetka stała się bardziej wyrazista, nawiązując do motywów znanych z haute couture i porzucając czysto praktyczną funkcję. W monochromatycznych ramach spotykają się sprzeczności. Sztywne żakardy znajdują przeciwwagę w delikatnych tkaninach meshowych, a przeskalowana objętość tkanin – w dopasowanych dzianinowych fasonach. Zwraca na siebie uwagę linia dekoltów, za każdym razem inaczej zdefiniowana.

Sesja zdjęciowa autorstwa duetu Wunsche & Samsel została zrealizowana w surowych krajobrazach Szkocji. Zielone pagórki, wrzosowiska i szkocka architektura baronialna stanowią doskonałe tło dla śmiałych, oderwanych od jesiennej aury projektów, pełnych różnorakich faktur, nasyconych odcieni różu i głębokiej czerni. To wizja nowoczesnego romantyzmu: wyrazistego i bez kompromisów. W stylizacjach autorstwa …. przeważają jednobarwne total looki, kierując całą uwagę na różnorodne wykończenia materiałów – nierównomierne żakardy, gęste koronki, połyskujące, transparentne szyfony czy włochate wełny. Nawet jesienne kwiaty zostały tu ujęte w niesztampowy sposób, to znaczy na żakardach i koronkach, dając wrażenie intrygującej trójwymiarowości. Większość asortymentu została wyprodukowana w Europie, z europejskich materiałów. Płaszcz ze 100% włoskiej wełny uszyto w Polsce.

Kolekcji towarzyszą mocne akcesoria: dopasowane botki na szpilce w odcieniach fuksji, lila oraz czerni, błyszczące kozaki w tłoczony deseń skóry krokodyla lub obite satyną buty na platformie. Do tego ozdobne torebki, czy to żakardowe, nawiązujące do stylu baroku, czy wykończone piórami, doskonałe na specjalne okazje. Pojawia się też nieduża półokrągła torebka do noszenia na dwa sposoby: z paskiem lub – po złączeniu dwóch krańców karabińczykiem – jako wieczorowy model do ręki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja z jesiennej kampanii Reserved będzie dostępna w salonach od dnia 13.09.2022r.

Foto: Magda Wunsche & Aga Samsel
Asystent Foto: Wojtek Buczek
Wideo: Bart Pogoda
Modelka: Julia Hafstrom | IMG Models
Make up : Wilson
Włosy : Michał Bieliecki
Produkcja: Visual Crafters

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się