Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Call Me Baby” – ruszyła nowa kampania marki Kazar

Premierze kolekcji Kazar jesień-zima 2022/23 towarzyszy kampania Call Me Baby wyreżyserowana przez Zuzę Krajewską. Dbając o pryncypialne wartości i założenia marki, tym razem projektanci puszczają do nas oko, zachęcając do eksperymentowania ze wzorami i kolorami i przywołując klimat lat 90.
O autorze
2 min czytania 2022-09-13

W nowym sezonie Kazar odpowiada na aktualne potrzeby klientów, ale także zaprasza do zabawy modą. Czasy pandemii zrewolucjonizowały i przewartościowały system zakupowych potrzeb. To efekt długofalowy i długoterminowy. Od kilku sezonów kupujemy inaczej. Moda straciła charakter sezonowego kaprysu, natomiast kluczowym priorytetem stał się uniwersalizm, ponadczasowość i wygoda. Z drugiej jednak strony bardziej niż kiedykolwiek liczy się indywidualizm i możliwość określania siebie poprzez swój styl. Sezon jesienno-zimowy manifestuje bowiem nową misję mody, jaką jest realny wpływ na poprawę samopoczucia i poprawienie nastroju.

Celowo nieco prowokacyjny design ma podkreślać konieczność zachowania dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. W czasach niepewności i niepokoju poczucie humoru oraz optymizm są niezbędne. Kazar przekonuje, że właśnie tego nam potrzeba, w każdym wymiarze. Więcej zabawy, niefrasobliwości oraz luzu. Projektanci Kazar w tym sezonie postawili na dekoracyjne detale, takie jak kryształowe aplikacje, pióra, zwierzęce nadruki i tłoczenia na skórze – nawiązujące do trendów lat 90. w najnowocześniejszym wydaniu. Mimo to klasyka, komfort i uniwersalizm, z których zasłynęła marka, nie zeszły na dalszy plan i również znalazły swoje odzwierciedlenie wśród propozycji zaprojektowanych na nadchodzący sezon.

Odważne, awangardowe modele dla maksymalistek ceniących możliwość wyróżniania się oraz proste formy i oszczędność zdobień dla minimalistek. To kolekcja stworzona dla każdej z nas. Patrząc natomiast na towarzyszącą premierze kampanię Call Me Baby, którą w całości wyreżyserowała uznana fotografka i reżyserka Zuza Krajewska – jednocześnie taka, która wywołuje pozytywne emocje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z myślą o różnorodnych potrzebach i aktualnych priorytetach zakupowych Kazar proponuje modele bardzo sensualne, niejednokrotnie odważne, ale niezmiennie niejednosezonowe. Kozaki, mule i botki we wzór pantery lub te na grubej platformie: trzewiki i torby z metalowym brandingiem w rozmiarze XL. Wszystkie pozwalają tworzyć ponadczasowe i wszechstronne stylizacje na każdą porę dnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kazar bazuje na sprawdzonej, klasycznej palecie barw, w której klientki czują się najbardziej komfortowo. Dominantaę uniwersalnej czerni, beżu i brązu przełamuje energetyczna pomarańcza, ognista czerwień i drapieżne wzory. A wszystko to z myślą o tych, którzy chcą się wyróżnić.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Mając nadzieję na wiele okazji, które przyjdzie nam wspólnie celebrować, w nowym sezonie stworzyliśmy wyjątkową kapsułę – Celebration. Składa się z szerokiej selekcji toreb i butów na obcasach o zróżnicowanej wysokości. Ozdobiona kryształami, piórami, lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami może pełnić rolę biżuterii. To zaproszenie do poszukiwania pięknych, beztroskich chwil w codzienności. A tych pragniemy przeżywać z naszymi klientkami jak najwięcej – mówi Kamila Dudzic, doradczyni kreatywna kolekcji damskiej Kazar.

Również kolekcję męską cechuje różnorodność. Niezmiennie znajdziemy w niej proste, eleganckie formy i nieco bardziej nietuzinkowe propozycje. Outdoor oraz Hiker Boots wciąż pozostają kluczowym elementem stylizacji nadchodzącego sezonu. Projektanci Kazar prezentują również industrialne Lux Bikery oraz odświeżone „Apron Toe Boots”. Wielbicieli nietuzinkowości zachwycą loafersy osadzone na grubych, masywnych spodach. Ponadczasowe brązy to kluczowa kolorystyka męskich akcesoriów i obuwia Kazar w nadchodzącym sezonie. W męskiej kolekcji pojawiają się również czerń, beż oraz biel.

„Komfort jest królem – komfort rządzi” – to właśnie myśl przewodnia towarzysząca nam podczas tworzenia projektów. Wielofunkcyjność i wygoda nieustannie stanowią wyznacznik wartości. Mężczyźni kierują swoją uwagę w kierunku długoterminowych zakupów inwestycyjnych, podejmując przemyślane i funkcjonalne decyzje. Wysokiej jakości materiały w ponadczasowych tonacjach oferowane przez markę Kazar są więc synonimem tego, czego oczekują dziś klienci ­– mówi Grzegorz Filipek, dyrektor kolekcji męskiej w marce Kazar.