Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

JYSK Partnerem Festiwalu Filmowego w Gdyni

JYSK został Partnerem 47. Festiwalu Polskich Fabularnych w Gdyni. Sieć wyposażyła swoim asortymentem kilka stref spotkań na terenie projekcji filmów, w Teatrze Muzycznym, w Gdyni.
O autorze
1 min czytania 2022-09-14

 

JYSK od wielu lat wspiera inicjatywy kulturalne w różnych miastach Polski. Tym razem marka zaangażowała się we współpracę z Pomorską Fundacją Filmową i udział w największym i najpopularniejszym filmowym wydarzeniu w Polsce.

Przygotowaliśmy wspólnie z miastem Gdynia strefę spotkań z twórcami, umieszczając tam nowości produktowe wśród mebli na obecny sezon jesienno-zimowy. Udało się stworzyć przestrzeń w skandynawskim stylu, w nawiązaniu do morskiej natury i jej wpływu na nasze samopoczucie. Dodatkowo wyposażyliśmy w meble przestrzeń dla uczestników Festiwalu, tworząc Strefę Przytulnych Spotkań. Mogą tam zaplanować swoje seanse kinowe, podyskutować o obejrzanych obrazach, czy po prostu odpocząć – mówi Sylwia Filimon, dyrektorka ds. komunikacji JYSK Polska.

JYSK ma swoje biuro główne oraz Centrum Usług Wspólnych dla innych krajów sieci w Gdańsku. Stąd szczególnie ważne dla firmy jest zaangażowanie w inicjatywy w regionie Pomorza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj