Dotychczas związana z Isobar Poland, Szabłowska zarządzała zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie całościowych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek Procter&Gamble. Kampanie, które prowadziła zostały nagrodzonemin. “Epicą” oraz wyróżnieniem na shortliście Golden Drum.
W ostatnich miesiącach do Ars Thanea dołączyli także Roman Łoziński, który objął stanowisko strategy director’a oraz Wojciech Łebski pełniący funkcję senior creative. Obydwaj związani poprzednio z agencją K2.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024