– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia nie trwa długo, a zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przygotuj się na najlepsze – to przekaz naszej kampanii. Zachęcamy odbiorców, aby ograniczyli poziom ryzyka w swoim życiu. Pokazujemy konkretne korzyści, jakie dają narzędzia cyfrowe przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednocześnie wskazujemy, że kontakt osobisty ma ważne znaczenie w ubezpieczeniach, które oparte są na zaufaniu – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Wskazujemy na łatwy kontakt z agentem oraz wysoką jakość i wygodę obsługi online. Dzięki działaniom e-commerce chcemy pozyskać także leady sprzedażowe – dodaje Piotr Kochanowski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Regionalna kampania Allianz, prowadzona w 8 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA. Kampania w Polsce potrwa od 16 września do końca października 2022 roku. Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas.
Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024