SEXEDPL i marka Outhorn we wspólnej kampanii „Tell Us Your Story”

Tell Us Your Story tonajnowsza kampania marki Outhorn, zrealizowana we współpracy z fundacją SEXEDPL, to nostalgiczne krajobrazy zimowej Patagonii. Historia o spełnianiu marzeń i pokonywaniu barier jest przedstawiona z perspektywy naszych bohaterów, którzy wystąpili przed obiektywem Doroty Szulc.
O autorze
2 min czytania 2022-09-21

Fundamentem kampanii Tell Us Your Story był inkluzyjny casting zorganizowany we współpracy z fundacją Anji Rubik – SEXEDPL. Uczestnicy mieli za zadanie opowiedzieć swoją wyjątkową historię udowadniającą, że każdy może spełniać marzenia i stawiać czoła wyzwaniom. Spośród wszystkich zgłoszeń marka Outhorn wybrała dwie osoby, których historie były inspirujące, a zarazem nastawiające na pozytywny mindset. Zwycięzcy – Van Nga Mai oraz Marcin Jach stali się głównymi bohaterami kampanii Outhorn na sezon jesień/ zima 2022.

Outhorn to ludzie. Stawiamy na pierwszym miejscu człowieka, jego historię i osobowość. Właśnie dlatego powstała kampania Tell Us Your Story. Jej celem jest udowodnienie, że każdy z nas może spełniać marzenia i stawiać czoła wyzwaniom. Wyruszyliśmy w odległą podróż do Patagonii. Miejsce sesji nie jest przypadkowe. Jest ono metaforą drogi i wyzwań, przed którymi stajemy. Będąc na drugim końcu świata, zmierzyliśmy się zimową aurą i dziką naturą, a także nauczyliśmy się przekraczać bariery – mówi Kamila Raksimowicz – brand Manager Outhorn.

Kampania Tell Us Your Story marki Outhorn i jej bohaterowie

Bohaterami kampanii są dwie wyjątkowe osoby – Van oraz Marcin. Van Nga Mai pochodzi z Wietnamu, natomiast od kilku lat mieszka w Polsce. Jej historia to przykład tego, jak zaakceptować siebie – bez względu na kolor skóry czy pochodzenie. Przekonała nas, że tak naprawdę od nas samych zależy nasza przyszłość oraz to, jaką drogę obierzemy, by spełniać swoje marzenia. Van zakończyła swoje zgłoszenie słowami bądź sobą. My dodamy do tego pamiętaj, że każdy z nas jest wyjątkowy oraz najważniejsze jest pozostanie w zgodzie ze sobą i samoakceptacja.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugim bohaterem kampanii jest Marcin Jach. Jego historia to przykład, jak łączyć realizację marzeń z angażowaniem się w pomoc innym oraz podążaniem za swoimi pasjami nawet na koniec świata. Marcin opowiedział nam o tym, jak sprzątał plaże dla lokalnych społeczności, uczył dzieci, czy pomagał w budowie ekologicznej elektrowni, by poprawić komfort życia innych. Tym, co najbardziej zainspirowało nas w tej historii, była godna podziwu odwaga. Marcin pewnym krokiem szedł swoją drogą, angażował się, uwierzył w siebie. To niezwykle piękna inicjatywna i ogromnie ważna rola bycia wsparciem dla drugiego człowieka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kampanii jesień/ zima 2022 marki Outhorn dominują kolory ziemi – ciepłe, otulające beże, stonowane brązy i wyciszona kremowa biel. W kolekcji niezmiennie pojawiają się miękkie, ciepłe tkaniny, ponadczasowe kroje. Oversizowe formy produktów pozwalają na tworzenie unikatowych, warstwowych looków, które idealnie sprawdzą się w chłodniejsze dni, a jednocześnie zapewnią maksymalny komfort zarówno podczas miejskich aktywności jak i podróży.

Kolekcja jest dostępna na www.outhorn.com oraz w sklepach stacjonarnych Outhorn.