Kolejna odsłona IAA POWER HOUR na temat marketingowych badań przyszłości

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna odsłona IAA POWER HOUR na temat marketingowych badań przyszłości

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprasza na kolejną odsłonę cyklu IAA POWER HOUR, która odbędzie się 22 września o godz. 10.45. Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji" poprowadzi Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE GfK, prezeska zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami będą: 

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,

  • Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX,

  • Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska,

  • Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA w Polsce,

  • Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBank S.A.

Link do bezpłatnej rejestracji znajduje się TUTAJ.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij