Kolejna odsłona IAA POWER HOUR na temat marketingowych badań przyszłości

O autorze
0 min czytania 2022-09-21

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprasza na kolejną odsłonę cyklu IAA POWER HOUR, która odbędzie się 22 września o godz. 10.45. Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze. 

Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadzi Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE GfK, prezeska zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami będą: 

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,

  • Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX,

    LinkedIn logo
    Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska,

  • Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA w Polsce,

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBank S.A.

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

Link do bezpłatnej rejestracji znajduje się TUTAJ.