Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyły testy nowej usługi BLIK „Płacę później” w Banku Millennium

BLIK rozszerza swoje dotychczasowe portfolio usług, udostępniając płatności odroczone. Z usługi BLIK Płacę Później w ramach jej testów skorzystali już wybrani klienci Banku Millennium. Płatności obsługują Przelewy24, a pierwszą siecią sklepów, która je akceptuje, jest MediaMarkt.
O autorze
2 min czytania 2022-09-22

BLIK to ulubiona metoda płatności w e-commerce w Polsce, która wygrywa z konkurencyjnymi rozwiązaniami przede wszystkim wygodą i bezpieczeństwem. Według szacunków Polskiego Standardu Płatności udział transakcji BLIK w płatnościach e-commerce – wynosi od 50 do 78 proc. Tym samym wyprzedza on w rankingu preferencji Polaków szybkie przelewy oraz karty.

Płatności odroczone z kolei to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w handlu elektronicznym na całym świecie. Rosnące oczekiwania konsumentów w tym obszarze sprawiają, że coraz więcej sprzedawców internetowych oferuje je swoich klientom. Usługa BLIK Płacę Później jest odpowiedzią na te potrzeby.

Płatności odroczone to jeden z naszych strategicznych projektów. Każdego dnia użytkownicy realizują już ponad 3 mln transakcji BLIKIEM. BLIK Płacę Później doskonale uzupełnia nasze portfolio, dając klientom dodatkową korzyść w postaci odroczenia płatności. Jesteśmy przekonani, że nasza usługa stanie się standardem Buy Now, Pay Later na tym kształtującym się jeszcze rynku – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIK.

Płatności odroczone w Banku Millennium

Wdrożenie jest możliwe dzięki współpracy kliku podmiotów. Rozliczenia transakcji BLIK Płacę Później umożliwia serwis Przelewy24, natomiast sklepem, w którym klienci mogą skorzystać z tego typu płatności, jest mediamarkt.pl. Usługę jako pierwszy wybranej grupie klientów udostępnił Bank Millennium.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Klienci Banku Millennium chętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Płatności zbliżeniowe BLIK, które w ubiegłym roku udostępniliśmy jako pierwszy bank w Polsce, cieszą się dużą popularnością wśród naszych klientów. Teraz chcemy udostępnić im opcję, w której mogą łatwo przesunąć termin zapłaty za zakupy. Rozszerzając naszą ofertę, koncentrujemy się przede wszystkim na potrzebach i preferencjach klientów. W myśl naszej strategii wspólnie z nimi współtworzymy udostępniane rozwiązania. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie pilotażu BLIK Płacę Później. Po przetestowaniu rozwiązania przez wybraną grupę klientów, udostępnimy usługę dla wszystkich – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium oraz Sekretarz Rady Nadzorczej Polskiego Standardu Płatności.
 Płatności odroczone likwidują jedną z kluczowych barier e-commerce – konieczność zaangażowania środków finansowych przed fizycznym otrzymaniem produktu. Dlatego mają szczególnie duży potencjał w sklepach, w których mamy do czynienia z zakupami o nieco większych kwotach, np. tych z elektroniką. Cieszymy się, że MediaMarkt, czołowy przedstawiciel tej branży, zdecydował się jako pierwszy akceptować nasz sposób płatności – mówi Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Consumer Finance w Polskim Standardzie Płatności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa usługa to także korzyści dla sprzedawców. Wprowadzając ją do oferty swojego sklepu, zyskują pewność otrzymania zapłaty natychmiast – w momencie zakupu i tym samym możliwość szybkiej realizacji danego zamówienia. Cały proces płatności BLIK Płacę Później tworzy więc bardzo pozytywne doświadczenia, zarówno jeśli chodzi o kupującego, jak i sprzedawcę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

BLIK sukcesywnie pracuje nad stopniowym rozszerzeniem dostępności usługi. W kolejnej fazie projektu rozwiązanie będzie udostępnione większej grupie klientów, a także w kolejnych bankach i sklepach.